dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Nohelová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:01:50Z |
|
dc.date.available |
2010-09-07T12:01:50Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14532
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická část je věnována marketingovému šetření, analýze blogů podle předem stanovených kritérií. Marketingové šetření bylo provedeno dotazníkem šířeným na internetu, které se především zaměřilo na názory respondentů na téma blogů. |
cs |
dc.format |
73 |
cs |
dc.format.extent |
4451835 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Blog
|
cs |
dc.subject |
self-promotion
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
weblogy
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
komunitní weby
|
cs |
dc.subject |
Keywords: Blog
|
en |
dc.subject |
self- promotion
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.subject |
weblogs
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
communications webs
|
en |
dc.title |
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení. |
cs |
dc.title.alternative |
Blog - the self-promotion tool: possibilities, examples, themes, recommendations. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor's work focuses on the opportunity of self-promotion trhough internet blogs. The theoretical part comprises of the specifications and the current situation on the internet market, blog allocation and also marketing communication focused on the internet market and new communication channels. Included is also a chapter of the Universal McCann's study whis is dedicated to the evolving trends of social networks and blogs. The practical part is dedicated to a marketing survey, blog analysis according to predefined criteria. The marketing survey was done on the base of an internet questionnaire which was oriented at the respondets'view on blogs. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13682
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|