dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Vychodilová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T11:52:22Z |
|
dc.date.available |
2012-09-15T23:00:23Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14522
|
|
dc.description.abstract |
V úvodní části definuji tři hypotézy a čtyři cíle práce. V teoretické části je definován pojem celebrita, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, segmentace, targeting, positioning a marketingový výzkum. Je vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporučovatelem značky a dále jsou popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktickou část tvoří vyhodnocení výzkumu na téma: Přínos celebrit pro public relations OC Europark (2009), dále je řešen význam celebrit pro politický marketing a typologie celebrit. Projektová (návrhová) část je shrnutím zjištěných poznatků z teoretické a analytické části a obsahuje doporučení a návrhy řešení budoucí role celebrit v marketingových komunikacích. V závěrečné části jsou vyhodnoceny hypotézy. |
cs |
dc.format |
114 |
cs |
dc.format.extent |
4246275 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012 |
|
dc.subject |
Celebrita
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
targeting
|
cs |
dc.subject |
positioning a marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
mluvčí značky
|
cs |
dc.subject |
doporučovatel značky
|
cs |
dc.subject |
typologie celebrit
|
cs |
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
Celebrity
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
spokes person
|
en |
dc.subject |
mark endorser
|
en |
dc.subject |
celebrity typologie
|
en |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.title |
Celebrity v marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Celebrities in marketing communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The introduction part defines three hypotheses and four goals of the work. The theoretical part deals with definition of terms celebrity, marketing communication, marketing mix, communication mix, market segmentation, targeting, positioning and marketing research. It offers an explanation of difference between a spokes person and a mark endorser and it also provides principles for the correct choice of celebrities and their performance in advertisment. The analysis part provides the evaluation of the research based on topic: "Celebrities's con-tribution to public relations in Europark (2009)". It also deals with importance of celebrities for the political marketing, celebrity typologie. The project (suggestion) part summarizes proven evidence from both theoretical and analy-sis parts, and also involves recommendation and suggestions for solving the future role of celebrities in marketing communications. The final part evaluates the hypotheses. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17521
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|