dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Jurášková, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T18:23:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T18:23:42Z |
|
dc.date.issued |
2010-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14447
|
|
dc.description.abstract |
Vytváření pozitivní image značky, firmy, konkrétního produktu je v dnešní době vysokého konkurenčního boje základním předpokladem úspěchu a zachování dlouhodobé firemní prosperity. Pojem image se stává součástí manažerského rozhodování, marketingových a komunikačních plánů. Budování pozitivní image je strategickým cílem řady firem a organizací. Každá marketingově řízená firma má ve svých komunikačních plánech zahrnuty kroky, které mají vést k posilování její image. Otázkou zkoumání zůstává, co tvoří image, na čem ve firemním plánování, ve strategickém rozhodování skutečně záleží? Je formování image efektivním nástrojem vedoucím k plnění marketingových cílů? Je image marketingově řízena nebo vzniká jako "vedlejší" produkt marketingové komunikace? Je nástrojem řízení k vnější nebo i vnitřní veřejnosti? Těmito otázkami se zabývá předložená disertační práce. Cílem tezí je poskytnout metodologický postup tvorby disertační práce, formulovat cíle a hypotézy práce, definovat základní pojmy, uvést dílčí výstupy realizovaných marketingových výzkumů a popsat kroky směřující k dosažení cíle práce. Přínos disertační práce spočívá ve vytvoření modelu efektivního formování image jako nástroje marketingového řízení firem a organizací, který je aplikovatelný v praxi a který vychází ze zjištěných dat primárního výzkumu, znalosti firemního prostředí a názorů marketingových odborníků z praxe. |
cs |
dc.format.extent |
2204260 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
integrované marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní strategie
|
cs |
dc.subject |
atributy image
|
cs |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
qualitative marketing research
|
en |
dc.subject |
quantitative marketing research
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate strategy
|
en |
dc.subject |
image attributes
|
en |
dc.title |
Formování image jako nástroje marketingového řízení firmy |
cs |
dc.title.alternative |
The formation image as a tool of corporate marketing management |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gero, Štefan |
|
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2010-04-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Creating a positive brand image, company specific product in today's times of high competition in basic prerequisite for success and maintaining long-term business prosperity. The concept of image becomes part of managerial decision making, marketing and communication plans. Building a positive image is a strategic aim of numerous companies and organizations. Every company has a marketing-driven in their communication plans included steps intended to lead to the strengthening of its image. Examination question remains as to what constitutes the image to what the corporate planning, strategic decision-making in really matter? It is an effective tool for image formation, leading to the implementation of marketing objectives? Is image marketing or is managed as a "tied" product marketing communication? Is a management tool to the external or internal to the public? Those are the main questions in the thesis. The aim of the thesis is to provide a methodology creation thesis, formulate objectives and hypotheses of work, define basic concepts, sub-state outputs implemented marketing research and describe the steps to achieve the work. The contribution thesis is to create an effective model of image formation as a tool for marketing and corporate organizations, which is applicable in practice and is based on the identified primary research data, knowledge and views of your business environment marketing practitioners. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/215
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
17474
|
|
dc.date.assigned |
2005-07-14 |
|
local.subject |
marketingové řízení
|
cs |
local.subject |
image organizace
|
cs |
local.subject |
marketing control
|
en |
local.subject |
corporate image
|
en |