dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Brožková, Květoslava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T18:06:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T18:06:45Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14428
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o všech dostupných speciálně terapeutických metodách, které se využívají v praxi pro zlepšení kvality života jedince s handicapem. V teoretické části jsou popsány terapeutické metody, které využívají při terapiích pomoc zvířat, dále terapeutické metody, které při terapiích využívají smyslového vnímání. V praktické části představuji cíl práce, metodologii výzkumu, jsou zde také uvedeny jednotlivé kazuistiky klientů, kteří se pravidelně účastní canisterapie v Canisterapeutickém centru Zlín. Výsledkem práce je shrnutí účinků canisterapie u jednotlivých klientů. Cílem práce je shrnutí dostupných informací o možnostech a druzích terapií u dětí mladšího školního věku s DMO a sledování jejího působení v různých oblastech schopností a dovedností těchto dětí. |
cs |
dc.format |
83 s., 11 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
|
cs |
dc.format.mimetype |
|
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
terapie
|
cs |
dc.subject |
canisterapie
|
cs |
dc.subject |
tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
dětská mozková obrna
|
cs |
dc.subject |
vliv tělesného postižení
|
cs |
dc.subject |
pes
|
cs |
dc.subject |
canisterapeutický tým
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
therapeutics
|
en |
dc.subject |
canisterapeutics
|
en |
dc.subject |
handicap
|
en |
dc.subject |
children cerebral palsy
|
en |
dc.subject |
influence of physical handicap
|
en |
dc.subject |
dog
|
en |
dc.subject |
canisterapeutics team
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Využití speciálně terapeutických metod u dětí mladšího školního věku s DMO |
cs |
dc.title.alternative |
Use of Special Therapeutic Methods with Young School Age Children With DMO |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work dissertate about all available special terapeutics methods used in standard practise to improve quality of living for handicapped person. In theoretic part, there are terapeutics methods described, which use the help of animals for therapy, further more there are terapeutics methods using sense perceptions. In practical part I introduce main goal of this work, methodology of the research and I also list particular casuistry of clients taking part in regular canisterapy in this center. The outcome of my work is to summarize the effect of canisterapy for particular clients. Main goal is to summarize all reasonable information about possibilities and different types of therapy for young school age children with DMO and to monitor different types of therapy in different areas of ability and skills for those children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14438
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-21 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
sociální terapie
|
cs |
local.subject |
canisterapie
|
cs |
local.subject |
dětská mozková obrna
|
cs |
local.subject |
social therapy
|
en |
local.subject |
canistherapy
|
en |
local.subject |
cerebral palsy
|
en |