dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Vasková, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T17:59:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T17:59:56Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14409
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na otázky efektivity, potřebnosti a důležitosti marketingo-vých komunikací pro projekt neziskové organizace. Zabývá se tím, které položky marke-tingového mixu jsou pro potřeby daného projektu organizace nejužitečnější a jaké jsou jejich dopady. Čtenáři umožní náhled na situaci v propagaci filmového festivalu Jeden svět 2010 pořádaného pod záštitou obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni, o.p.s Teore-tická část práce pojednává o využití marketingových komunikací v neziskovém sektoru a o vlivu jeho jednotlivých částí na propagaci festivalu. Praktická část se zaměřuje na analýzu realizovaných způsobů současné komunikace a propagace filmové přehlídky, účinnost a efektivitu jednotlivých částí marketingových komunikací a na jejich výsledné vyhodnocení. V závěru dokumentu jsou navržena doporučení a podán nástin řešení vyvstanutého pro-blému spolu s osobním obohacením a pohledem zpracovatele práce. |
cs |
dc.format |
54 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4585849 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing a marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
Člověk v tísni
|
cs |
dc.subject |
o.p.s
|
cs |
dc.subject |
festival Jeden svět 2010
|
cs |
dc.subject |
organizace
|
cs |
dc.subject |
postupy při propagaci
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
pro-jekt
|
cs |
dc.subject |
pořádané akce
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
marketing a marketing communications
|
en |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
People in Need
|
en |
dc.subject |
One World 2010 festival
|
en |
dc.subject |
the organization
|
en |
dc.subject |
procedures of promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
organized events
|
en |
dc.subject |
education and cooperation
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications of festival One world 2010 in Czech republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is focused on issues of effectiveness, necessity and importance of mar-keting communications for the project of nonprofit organization. It deals with the marke-ting mix and which items are most useful for the needs of the project and their impact. Readers will have opportunity to have overlook on the situation of the promotion of the film festival One World 2010, held under the auspices of the charitable status of the People in Need. The theoretical part deals with the use of marketing communications in the non-profit sector and the impact of its parts on the promotion of the festival. The practical part focuses on the analysis of various modes of communication and promotion of film shows, efficiency and effectiveness of various components of marketing communications and their subsequent evaluation. At the end of the document, there are recommendations and suggestions to solve the problem with the personal enrichment and view of the author. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13643
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|