dc.contributor.advisor |
Létalová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Baran, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:16:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T18:16:49Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1438
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou" reaguje na ne zcela vyhovující stav vzdělání marketingových pracovníků a reklamních managerů se kterým se setkávám v praxi. Řada, zejména malých a středně velkých podniků, dosud nezaměstnává marketingové specialisty s dostatečnou kvalifikací, nechápe význam a přínos reklamy, neumí reklamu využít jako konkurenční výhodu. Diplomová se zabývá důsledky tohoto nevyhovujícího stavu a zaměřuje se především na problémy, které vznikají ve vztahu mezi reklamní agenturou a klientem. "Praktický manuál pro spolupráci s agenturou" nabízí jednu z možností jak přispět ke zlepšení nevyhovujícího stavu prostřednictvím vzdělávacího projektu, který je zaměřen na pracovníky marketingových a reklamních oddělení. Cílem vzdělávacího projektu je poskytnout marketingovým pracovníkům - populárně naučnou formou a na jednom místě - ucelený materiál, který obsahuje nezbytné teoretické informace a zejména praktická doporučení, jak řešit a zvládnout obvyklé pracovní situace v této oblasti. Prostředkem vzdělávání je v tomto případě oborově zaměřený internetový server www.MarketingoveKomunikace.cz |
cs |
dc.format |
60 s, 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
603718 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
komunikační agentura
|
cs |
dc.subject |
vztah mezi agenturou a klientem
|
cs |
dc.subject |
praktický manuál pro spolupráci s agenturou
|
cs |
dc.subject |
www.MarketingovéKomunikace.cz
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communiction agency
|
en |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
the link between an agency and a client
|
en |
dc.subject |
practical manual for co-operation with an agency
|
en |
dc.subject |
www.MarketingoveKomunikace.cz
|
en |
dc.title |
Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou |
cs |
dc.title.alternative |
The Practical Manual for Co-operation with a Communication Agency |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
"The Practical Manual for Co-operation with a Communication Agency" is a project which responds to not quite satisfactory state of the advertising market in nowadays practice. Many, especially small and middle size companies, do not employ marketing specialists with sufficient qualification. They do not understand the significance and contribution of marketing communication (publicity) and they are not able to use the marketing communication as a competitive advantage. "The Practical Manual" is an educational project directed at people working for the marketing departments. The aim of this project is to give the marketing specialists a comprehensive material which contains necessary theoretical information and practical recommendation on how to solve and manage typical working situations in this area. Another goal of this project is to contribute to a better quality of general standard in the field. The means of education for this project is a server www. MarketingoveKomunikace.cz which specializes in the above mentioned area. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2749
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|