dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Typl, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T17:44:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T17:44:48Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14374
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje postavení současného předplatitele Hospodářských novin ve srovnání s novým předplatitelem tohoto deníku. Teoretická část pojednává o marketingo-vých komunikacích, marketingu, postavení médií a roli řízení vztahů se zákazníky. Prak-tická část analyzuje současný přístup k novým předplatitelům, tak i věrnostní program pro současné předplatitele prostřednictvím dotazníkového šetření. Vedle toho analyzuje i na-bídku předplatného tzv. seriozních celostátních deníků v České republice. Kromě jednot-livých procesů, které jsou úzce provázány s prodejem předplatného sledovaného titulu, probírá i východiska pro úspěšnou implementaci systému řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) do vnitrofiremního prostředí vydavatele. V rámci projektové části přináší návrh krátkodobých opatření vedoucích ke zvýšení efek-tivity prodeje předplatného, která je možné realizovat ještě před implementací systému CRM. Dlouhodobá opatření přinášejí návrh implementace systému CRM. |
cs |
dc.format |
116 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1207863 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
analýza SWOT
|
cs |
dc.subject |
Strenghts-silné stránky
|
cs |
dc.subject |
Weaknesses-slabé stránky
|
cs |
dc.subject |
Opportunities-příleži-tosti
|
cs |
dc.subject |
Threats-hrozby
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
content analysis
|
en |
dc.subject |
quantitative analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
analysis SWOT
|
en |
dc.subject |
Strengths
|
en |
dc.subject |
Weaknesses
|
en |
dc.subject |
Opportunities
|
en |
dc.subject |
Threats
|
en |
dc.title |
Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel |
cs |
dc.title.alternative |
Subscription of Hospodarske noviny-current and new subscriber |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyses the position of the current subscriber of Hospodářské noviny in com-parison with a new subscriber of this daily newspaper. The theoretical part deals with marketing communication, marketing and media position and with Customer Relation-ship Management. The practical part analyses the current approach to new subscribers and the loyalty bonus for the existing subscribers through a questionnaire survey. This part also examines the subscription of so called "reliable'q national daily newspapers in the Czech Republic. The thesis is beside particular processes closely linked to the sale of subscription of the monitored media also concerned with the basis of successful imple-mentation of Customer Relationship Management (CRM) to the internal environment of the publisher. The project part proposes short-time measures to increase the efficiency of the subscription sales, which could be carried out before the implementation of the CRM system. Long-term measures focus on the implementation of the CRM system. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17085
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|