dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Skála, Radovan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T14:38:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T14:38:59Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14360
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o jedné z nejvýznamnějších událostí v českém školství posledních let a to je školská reforma. Hlavním smyslem reformy, kterou popisuje teoretická část je umožnit školám tvorbu vlastních školních vzdělávacích programů, samozřejmě při dodržení schválených Rámcových vzdělávacích programů příslušných oborů. Tato bakalářská práce si v praktické části klade za cíl zpracovat a vyhodnotit názory středoškolských pedagogů na případné změny v kvalitě výuky způsobené školskou reformou. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
3279934 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reforma školství
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
reform in educational system
|
en |
dc.subject |
frame educational program
|
en |
dc.subject |
school educational program
|
en |
dc.subject |
key competence
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.title |
Kvalita výuky na středních školách před a po školské reformě očima pedagogů. |
cs |
dc.title.alternative |
Teaching quality at high schools before and after the school reform in eyes of pedagogues. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work regards one of the most important event in Czech education system past couple years and it is an educational reform. Main purpose of the reform, which is described in theoretical part, is to allow schools to be able to create its own educational programs, indeed with obeying approved Frame educational programs to particular branch. The goal in this bachelor's work is to elaborate and evaluate opinions of high-school educators to eventual changes in education quality caused by school reform. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14085
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
střední školství
|
cs |
local.subject |
vzdělávací programy
|
cs |
local.subject |
reformy školské
|
cs |
local.subject |
secondary schooling
|
en |
local.subject |
educational programs
|
en |
local.subject |
educational reforms
|
en |