Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vaculíková, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:16:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:06Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1435
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce řeší problematiku konkurenceschopnosti a využívání marketingového mixu. Analýzu společnosti Rochus jsem provedla pomocí SWOT analýzy a Porterova modelu pěti sil. Na základě analýzy společnosti, analýzy sekundárních informací, analýzy průzkumu a analýzy národní značky kvality KLASA jsem navrhla vhodná doporučení k naplnění cílů projektu zvýšení tržního podílu firmy Rochus na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. |
cs |
dc.format |
72 s., 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1435548 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti sil
|
cs |
dc.subject |
polotovar
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model of five forces
|
en |
dc.subject |
ready to cook foods
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of an increment of a market share of firm Rochus Ltd. at domestic market by using tools of marketing mix |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zálešák, Vlastimil |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with utilization of marketing mix and a view of the competitive advantage. I created an analysis of the firm through the use of SWOT analysis and Porter's model of 5 forces. Base on the analysis of the firm, the analysis of secondary information, the analysis of research and the analysis of a national mark of quality KLASA I suggested convenient purposes in order to fill in aims of this project. The project is called an increment of a market share of firm Rochus Ltd. at the domestic market by using tools of marketing mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3746
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account