dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Liedermanová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T11:17:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T11:17:24Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14322
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje problematice e-shopu a jeho vstupu na trh. Cílem této práce je analyzovat současnou situaci internetového obchodu s hip hopovým a skate oblečením dreamlabel.cz a předložit uskutečnitelné návrhy. Teoretická část se zaměřuje na vývoj internetu, internetový marketing, e-shop a pozadí řešeného problému včetně cílů práce, hypotéz a metod zpracování. Praktická část je věnována různým analýzám a výzkumu, z jejichž výsledů se pak sestává projektová část. |
cs |
dc.format |
116 s., 11 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
4969143 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
vstup na trh
|
cs |
dc.subject |
Hradec Králové
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
oblečení
|
cs |
dc.subject |
hip hop
|
cs |
dc.subject |
skate
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
market uptake
|
en |
dc.subject |
Hradec Kralove
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
clothes
|
en |
dc.subject |
hip hop
|
en |
dc.subject |
skate
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení internetového obchodu dreamlabel.cz na trh |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the market uptake of the internet shop dreamlabel.cz |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefánek, Radoslav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with a problem of e-shop and its market uptake. The aim of this work is to analyse current situation of the internet shop with hip hop and skate clothes dreamlabel.cz and to present real proposal which could be realised. The theoretical part of this work targets the development of the internet, internet marketing, e-shop and the background of solved problem including the aims of the work, hypothesis and the methods of processing. The practical part is dedicated to the several analysis and the re-search of which results consists the project part. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13739
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|