Vztah sponzoringu a image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šťastná, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-20T08:08:23Z
dc.date.available 2010-07-20T08:08:23Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14305
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává a sponzorských aktivitách společnosti The Coca Cola Company v souvislosti s vnímáním společnosti zákazníky. Jak zákazníci společnost vnímají je objasněno pomocí hloubkových rozhovorů s respondenty vybranými podle předem daných kritérií. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako značka, životní cyklus značky, její identita a podstata, sponzoring a image. V praktické části je nastíněna historie společnosti The Coca Cola Company a jsou provedeny hloubkové rozhovory. cs
dc.format 56 stran, 3 strany obr. příloh cs
dc.format.extent 1080960 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cola cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject Coca Cola en
dc.subject sponsorship en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject in depth interview en
dc.title Vztah sponzoringu a image značky cs
dc.title.alternative Relation of sponsoring to brand image en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is about sponsorship activities The Coca Cola Company in connection to customer's perception of the company. Perception of the Coca Cola's customers is ex-plained during the in depth interview with respondents, who were chosen according to defined criteria. In theoretic part terms like brand, brand's life cycle, it's identity and fundamental, sponsorship and image are explained. In practical part the history and sponsorship activities of The Coca Cola Company are specified and the in depth interviews made. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13639
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
šťastná_2010_bp.pdf 1.030Mb PDF View/Open
šťastná_2010_vp.pdf 57.25Kb PDF View/Open
šťastná_2010_op.pdf 55.65Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account