dc.contributor.advisor |
Hromková, Ludmila
|
|
dc.contributor.author |
Mikulášek, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T08:06:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T08:06:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14302
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce byl projekt reengineeringu podnikových procesů ve firmě TOS Hulín, a.s. v oblasti prodejního a poprodejního servisu a služeb. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako průmyslový prodej, servis a služby, péče o zákazníka, pod-nikové procesy nebo reengineering. V praktické části jsem uvedl základní údaje o firmě, ana-lyzoval současný stav v oblasti prodejních a poprodejních procesů a provedl reengineering podnikových procesů zaměřený na tyto procesy. Nakonec jsem zhodnotil přínos reengineerin-gu pro celou společnost. |
cs |
dc.format |
85 s., 9 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2906044 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prodejní a poprodejní procesy
|
cs |
dc.subject |
servis a služby
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníka
|
cs |
dc.subject |
podnikové procesy
|
cs |
dc.subject |
reengi-neering
|
cs |
dc.subject |
Sales and after-sales process
|
en |
dc.subject |
customer servise
|
en |
dc.subject |
entertainment
|
en |
dc.subject |
business process
|
en |
dc.subject |
reengineering
|
en |
dc.title |
Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of sales and after-sales service of the company TOS Hulín, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tučková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
I am writing in my graduation thesis about the reengineering of business process in the com-pany TOS Hulín. I am focusing on area of sales and after-sales service. In first part I am desc-ribing terms like distribution, customer servise, entertainment. In the second part I am introdu-cing some basic facts about company TOS Hulín, analyzing present situation in area of sales and after-sales service a implemeting reengineering of these business process. In the end I am discussing the query of the contribution of reengineering of business process for the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
16232
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
E |
|