Zážitkový kurz jako forma sebepoznání a seberozvoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zážitkový kurz jako forma sebepoznání a seberozvoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Stromšíková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:51:21Z
dc.date.available 2010-07-20T07:51:21Z
dc.date.issued 2010-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14280
dc.description.abstract Práce pojednává o využití volného času k sebepoznání potažmo k seberozvíjení a to pomocí zážitkové pedagogiky, konkrétně prostřednictvím zážitkových kurzů. Základem je stručné seznámení se současným stavem trávení volného času a souvisejícími problémy. Přiblížení podstaty zážitkové pedagogiky, jejích cílů, prostředků, forem, které vedou k rozvoji osobnosti člověka. Dále práce poskytuje rozlišení mezi kurzy a zážitkovými akcemi, které současný trh nabízí. Cílem teoretické části je ukázat, jak vlivné a dlouhodobé může být působení zážitkových kurzů na osobnost člověka a v rámci praktické části se snažím zjistit, do jaké míry může konkrétní kurz ovlivnit jedince vzhledem k jeho osobnostnímu inventáři. cs
dc.format 77 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4240720 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výchova ve volném čase cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject zážitkový kurz cs
dc.subject sebepoznání a seberozvíjení cs
dc.subject osobnostní inventář cs
dc.subject Leisure education en
dc.subject experiential learning en
dc.subject experiential training en
dc.subject self-knowledge and Self-development en
dc.subject personality inventory en
dc.title Zážitkový kurz jako forma sebepoznání a seberozvoje cs
dc.title.alternative Experiential training as a form of self-knowledge and self-development en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vávrová, Soňa
dc.date.accepted 2010-06-17
dc.description.abstract-translated Work deals with the leisure time to self-knowledge and hence to Self-development through experiential learning, specifically through experiential training. The basis is a brief intro-duction to the current state of leisure and related problems. Nature of experiential learning approach, its objectives, resources, forms that lead to the development of human personal-ity. Further, the work provides a distinction between courses that the current market offers. The theoretical part is to show how powerful and long-term effects may be experiential courses in personality and in the practical part is trying to find out to what extent it may affect an individual's specific training in relation to the personality inventory. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14355
dc.date.assigned 2010-01-18
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
stromšíková_2010_bp.pdf 4.044Mb PDF View/Open
stromšíková_2010_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
stromšíková_2010_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account