dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Stromšíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:51:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:51:21Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14280
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o využití volného času k sebepoznání potažmo k seberozvíjení a to pomocí zážitkové pedagogiky, konkrétně prostřednictvím zážitkových kurzů. Základem je stručné seznámení se současným stavem trávení volného času a souvisejícími problémy. Přiblížení podstaty zážitkové pedagogiky, jejích cílů, prostředků, forem, které vedou k rozvoji osobnosti člověka. Dále práce poskytuje rozlišení mezi kurzy a zážitkovými akcemi, které současný trh nabízí. Cílem teoretické části je ukázat, jak vlivné a dlouhodobé může být působení zážitkových kurzů na osobnost člověka a v rámci praktické části se snažím zjistit, do jaké míry může konkrétní kurz ovlivnit jedince vzhledem k jeho osobnostnímu inventáři. |
cs |
dc.format |
77 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4240720 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výchova ve volném čase
|
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
zážitkový kurz
|
cs |
dc.subject |
sebepoznání a seberozvíjení
|
cs |
dc.subject |
osobnostní inventář
|
cs |
dc.subject |
Leisure education
|
en |
dc.subject |
experiential learning
|
en |
dc.subject |
experiential training
|
en |
dc.subject |
self-knowledge and Self-development
|
en |
dc.subject |
personality inventory
|
en |
dc.title |
Zážitkový kurz jako forma sebepoznání a seberozvoje |
cs |
dc.title.alternative |
Experiential training as a form of self-knowledge and self-development |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vávrová, Soňa |
|
dc.date.accepted |
2010-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
Work deals with the leisure time to self-knowledge and hence to Self-development through experiential learning, specifically through experiential training. The basis is a brief intro-duction to the current state of leisure and related problems. Nature of experiential learning approach, its objectives, resources, forms that lead to the development of human personal-ity. Further, the work provides a distinction between courses that the current market offers. The theoretical part is to show how powerful and long-term effects may be experiential courses in personality and in the practical part is trying to find out to what extent it may affect an individual's specific training in relation to the personality inventory. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14355
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-18 |
|
utb.result.grade |
A |
|