dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Pelíšková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:29:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:29:21Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14244
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou dále uvedeny bližší informace o společnosti samotné, o současném stavu marketingové komunikace firmy, také SWOT analýza, analýza prodeje a další. V závěru je prezentován návrh na zlepšení marke-tingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
95 s., 3 s. tab. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3018128 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
výstavy a veletrhy
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
interaktivní marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
návrh zlepšení marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
exhibitions and fairs
|
en |
dc.subject |
interactive marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
proposal of more effective marketing communication
|
en |
dc.title |
Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Recommendations to increase the marketability of plasticised PVC film in the company Fatra, using the tools of marketing communication |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benda, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2010-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective for the company Fatra a.s. This company is the one of the biggest processors of plastics in Central Europe and holds a significant share in the plastics industry in the Czech Republic. This bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. In the first part are described individual parts of marketing communications. In the practical part are noted information about company, present state of marketing communication in the company as well as SWOT analysis and also sales analysis and so on. My proposal con-cerning the improvement of the marketing communication in the Fatra a.s. including cost and risk analysis is presented at the close. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16761
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|