Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Pelíšková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:29:21Z
dc.date.available 2010-07-20T07:29:21Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14244
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou dále uvedeny bližší informace o společnosti samotné, o současném stavu marketingové komunikace firmy, také SWOT analýza, analýza prodeje a další. V závěru je prezentován návrh na zlepšení marke-tingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 95 s., 3 s. tab. příloh. cs
dc.format.extent 3018128 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject výstavy a veletrhy cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject interaktivní marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject návrh zlepšení marketingové komunikace cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject sales promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sponsoring en
dc.subject personal selling en
dc.subject exhibitions and fairs en
dc.subject interactive marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject proposal of more effective marketing communication en
dc.title Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Recommendations to increase the marketability of plasticised PVC film in the company Fatra, using the tools of marketing communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benda, Ivo
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated This content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective for the company Fatra a.s. This company is the one of the biggest processors of plastics in Central Europe and holds a significant share in the plastics industry in the Czech Republic. This bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. In the first part are described individual parts of marketing communications. In the practical part are noted information about company, present state of marketing communication in the company as well as SWOT analysis and also sales analysis and so on. My proposal con-cerning the improvement of the marketing communication in the Fatra a.s. including cost and risk analysis is presented at the close. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16761
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pelíšková_2010_bp.pdf 2.878Mb PDF View/Open
pelíšková_2010_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
pelíšková_2010_op.pdf 370.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account