dc.contributor.advisor |
Jašková, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Tesárková, Erika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:24:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14234
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o problematice specifických poruch učení. Teoretická část je věnována vymezení základního pojmu specifických poruch učení, etiologii vzniku SPU a klasifikaci jednotlivých poruch učení. Vymezuje zásady reedukační péče a metody a techniky nápravy dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie. Popisuje možnosti vzdělávání jedinců se specifickými poruchami učení a poradenský systém ve školách a specializovaných pracovištích. Praktická část je zpracována formou kazuistiky a je zaměřena na popis konkrétní integrace žáka se specifickými poruchami učení. |
cs |
dc.format |
60 s. (96 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
362076 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
dysortografie
|
cs |
dc.subject |
dyskalkulie
|
cs |
dc.subject |
dyspraxie
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko-psychologické služby
|
cs |
dc.subject |
specific disorders of learnig
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
dysgraphia
|
en |
dc.subject |
dysorthographia
|
en |
dc.subject |
dyscalculation
|
en |
dc.subject |
dyspraxia
|
en |
dc.subject |
educational psychology
|
en |
dc.subject |
reeducation
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
inegration
|
en |
dc.subject |
individual educational programme
|
en |
dc.subject |
educational-psychological services
|
en |
dc.title |
Specifické poruchy učení - integrace žáků |
cs |
dc.title.alternative |
Specific disorders of learning - options of reedukation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2010-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with problems of specific learning disorders. The theoretical part pays attention to definiton of basic name of specific learning disorders, etiology of emergence of SLD and classification of individual learning disorders. It defines principles of reeducation attention and methods and technique of remedy of dyslexia, dysgraphia, dysorthographia and dyscalculation. It describes possibilities of education of individuals with specific learning disorders and advisory system at schools and specializing workplaces. The practical part is treated by kazuistic way and is aimed at describtion of particular integrity of pupils with SLD. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17411
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
poruchy učení
|
cs |
local.subject |
learning disabilities
|
en |