Specifické poruchy učení - integrace žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifické poruchy učení - integrace žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašková, Vendula
dc.contributor.author Tesárková, Erika
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:24:24Z
dc.date.available 2010-07-20T07:24:24Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14234
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice specifických poruch učení. Teoretická část je věnována vymezení základního pojmu specifických poruch učení, etiologii vzniku SPU a klasifikaci jednotlivých poruch učení. Vymezuje zásady reedukační péče a metody a techniky nápravy dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie. Popisuje možnosti vzdělávání jedinců se specifickými poruchami učení a poradenský systém ve školách a specializovaných pracovištích. Praktická část je zpracována formou kazuistiky a je zaměřena na popis konkrétní integrace žáka se specifickými poruchami učení. cs
dc.format 60 s. (96 000 znaků) cs
dc.format.extent 362076 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject dyslexie cs
dc.subject dysgrafie cs
dc.subject dysortografie cs
dc.subject dyskalkulie cs
dc.subject dyspraxie cs
dc.subject pedagogická diagnostika cs
dc.subject reedukace cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject integrace cs
dc.subject individuální vzdělávací program cs
dc.subject pedagogicko-psychologické služby cs
dc.subject specific disorders of learnig en
dc.subject dyslexia en
dc.subject dysgraphia en
dc.subject dysorthographia en
dc.subject dyscalculation en
dc.subject dyspraxia en
dc.subject educational psychology en
dc.subject reeducation en
dc.subject education en
dc.subject inegration en
dc.subject individual educational programme en
dc.subject educational-psychological services en
dc.title Specifické poruchy učení - integrace žáků cs
dc.title.alternative Specific disorders of learning - options of reedukation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2010-06-14
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with problems of specific learning disorders. The theoretical part pays attention to definiton of basic name of specific learning disorders, etiology of emergence of SLD and classification of individual learning disorders. It defines principles of reeducation attention and methods and technique of remedy of dyslexia, dysgraphia, dysorthographia and dyscalculation. It describes possibilities of education of individuals with specific learning disorders and advisory system at schools and specializing workplaces. The practical part is treated by kazuistic way and is aimed at describtion of particular integrity of pupils with SLD. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17411
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade A
local.subject poruchy učení cs
local.subject learning disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
tesárková_2010_bp.pdf 353.5Kb PDF View/Open
tesárková_2010_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open
tesárková_2010_op.doc 28Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account