dc.contributor.advisor |
Ambrož, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vilímková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:23:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14230
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou na marketingový komunikační mix, zvláště na propagaci. Dále se zde pojednává o technikách komunikace firmy Tescoma s.r.o. a je zde zmíněna problematika průzkumu trhu. V praktické části je představena firma Tescoma s.r.o., pro kterou byla práce vytvářena. Následuje vyhodnocení ankety, která sloužila ke zjištění povědomí o reklamě a firmě Tescoma s.r.o. a jejich možnostech umístění reklamy v časopisech. Závěrem jsou uvedená doporučení pro firmu Tescoma s.r.o. a je zvolena nejvhodnější reklamní kampaň |
cs |
dc.format |
78 |
cs |
dc.format.extent |
1188076 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
metody výzkumu trhu
|
cs |
dc.subject |
anketa
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
the methods of market research
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.title |
Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising campaign focusing on print media |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2010-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the bachelor thesis includes a literature search focused on the marketing communication mix, particularly on promotion. Furthermore, the techniques of Tescoma Communications Company Ltd are discussed here, as well as the issues of market research are mentioned. The practical part presents Tescoma Company Ltd., which the work was created for. An important part is an evaluation survey, which was used to determine the awareness of advertising and of the company Tescoma Ltd. within the possibilities for advertising in the magazines. At the end the recommendations are provided and the best advertising campaign is selected. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13450
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|