dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Fabušová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:05:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:05:36Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14190
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je Analýza spokojenosti a potřeb obyvatel města Brumov Bylnice. Cílem práce, je na základě průzkumu spokojenosti občanů v oblasti životního prostředí, sportovního vyžití, kulturní a občanské vybavenosti, navrhnout závěrečná doporučení městskému úřadu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na obec a její úlohu ve společnosti, marketing měst a obcí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Základem praktické části, je marketingový mix města Brumov Bylnice a výsledky průzkumu, které jsou shrnuty i do jednoduché SWOT analýzy. V závěrečné části jsou obsaženy návrhy, které by měly posloužit městskému úřadu ke zlepšení současné situace. |
cs |
dc.format |
82 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2800390 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obec
|
cs |
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Village
|
en |
dc.subject |
marketing of towns and villages
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
form
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti a potřeb obyvatel města Brumov-Bylnice |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of satisfaction and needs of population town Brumov-Bylnice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Bachelor research paper topic focuses on the Analysis of lifestyle and satisfaction of Brumov-Bylnice citizens. My goal is based on a survey evaluate how satisfied are our citizens with their environment, recreational sports, culture and a quality of social life and propose final recommendations. My research paper is divided into two sections. Theoretical section focuses on the village itself and its purpose in the society, marketing of surrounding towns and villages, as well as marketing research and a SWOT analysis. The main goal of the practical part is a marketing mix, and a simple SWOT analysis which demonstrates the results of my research. The conclusion of my work reflects recommendations, which are designed the municipal office to help improve the current situation. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public economics and administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
13502
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|