Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Petříková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:04:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:04:12Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14187
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých částí získané z dostupných literárních zdrojů. V praktické části analyzuji marketingovou činnost autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. v souvislosti s používáním nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem zpracovala návrhy na zlepšení marketingové činnosti autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s |
cs |
dc.format |
71 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2388572 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
lidé
|
cs |
dc.subject |
materiální prostředí
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
placement
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
people
|
en |
dc.subject |
physical evidence
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing mix in automobile show in FORTEX - AGS, a.s. company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's work is focused on the analysis of marketing mix in automobile show in FORTEX - AGS, a.s. company. This work is divided into a teoretical part and practical part. In the teoretical part knowledge is processed from literary sources. It describes the marketing, marketing mix, and its individual components. In the practical part I am analyzing marketing activites in automobile show in FORTEX - AGS, a. s company in connections with the use of marketing mix. Based on the analysis proposal I proces the improvement of marketing activities in auto-mobile show in FORTEX - AGS, a.s. company. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17015
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
autosalony
|
cs |
local.subject |
marketingový mix
|
cs |
local.subject |
car showrooms
|
en |
local.subject |
marketing mix
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account