Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Petříková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:04:12Z
dc.date.available 2010-07-20T07:04:12Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14187
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých částí získané z dostupných literárních zdrojů. V praktické části analyzuji marketingovou činnost autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. v souvislosti s používáním nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem zpracovala návrhy na zlepšení marketingové činnosti autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s cs
dc.format 71 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2388572 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject materiální prostředí cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject placement en
dc.subject promotion en
dc.subject people en
dc.subject physical evidence en
dc.subject service en
dc.title Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing mix in automobile show in FORTEX - AGS, a.s. company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor's work is focused on the analysis of marketing mix in automobile show in FORTEX - AGS, a.s. company. This work is divided into a teoretical part and practical part. In the teoretical part knowledge is processed from literary sources. It describes the marketing, marketing mix, and its individual components. In the practical part I am analyzing marketing activites in automobile show in FORTEX - AGS, a. s company in connections with the use of marketing mix. Based on the analysis proposal I proces the improvement of marketing activities in auto-mobile show in FORTEX - AGS, a.s. company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17015
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade D
local.subject autosalony cs
local.subject marketingový mix cs
local.subject car showrooms en
local.subject marketing mix en


Files in this item

Files Size Format View
petříková_2010_bp.pdf 2.277Mb PDF View/Open
petříková_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
petříková_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account