dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Čechmánková, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:03:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:03:05Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14184
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na potřebnost sociální pedagogiky ve školním prostředí. Cí-lem práce bylo zjistit, co si učitelé a výchovní poradci na ZŠ a SŠ myslí o možné intervenci sociálního pedagoga ve škole vzhledem k řešení sociálně patologických jevů a jiných vý-chovných problémů. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny pojmy - sociální peda-gogika, sociální pedagog, výchovné poradenství, výchovný poradce, sociálně patologické jevy a další příbuzná témata. V praktické metodologické části jsem se snažila zjistit, zda by bylo dobré využívat sociál-ního pedagoga ve škole na řešení problémů, kterým se většinou věnuje pouze třídní učitel nebo výchovný poradce. |
cs |
dc.format |
67 s., 5 s. textových příloh |
cs |
dc.format.extent |
1800768 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
výchovné poradenství
|
cs |
dc.subject |
výchovný poradce
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy ve školním prostředí
|
cs |
dc.subject |
Social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social pedagogue
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.subject |
educational consultancy
|
en |
dc.subject |
educational advisor
|
en |
dc.subject |
social pathologies in the school environment
|
en |
dc.title |
Sociální pedagog jako výchovný poradce ve škole, přínos nebo zbytečnost |
cs |
dc.title.alternative |
Social teachers as counselors in school, benefit or futility |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses how is the social educator needed in the school environment. The aim of this thesis was find out, what teachers and counselors at elementary and secondary school thinks about the possible intervention of the social educator at school with respekt of socio-pathological phenomena and other educational problems solution.In the theoretical part there are defined and explained concepts - social education, social educator, student counseling, educational counselors, social pathologies and other related topics. In the practical methodological part I wanted to discover wouldn't it be good to use the social educator at school as a problem solver, because only class teacher or educational consultant usually takes care about. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14446
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-21 |
|
utb.result.grade |
D |
|