Sociální pedagog jako výchovný poradce ve škole, přínos nebo zbytečnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální pedagog jako výchovný poradce ve škole, přínos nebo zbytečnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Čechmánková, Blanka
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:03:05Z
dc.date.available 2010-07-20T07:03:05Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14184
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na potřebnost sociální pedagogiky ve školním prostředí. Cí-lem práce bylo zjistit, co si učitelé a výchovní poradci na ZŠ a SŠ myslí o možné intervenci sociálního pedagoga ve škole vzhledem k řešení sociálně patologických jevů a jiných vý-chovných problémů. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny pojmy - sociální peda-gogika, sociální pedagog, výchovné poradenství, výchovný poradce, sociálně patologické jevy a další příbuzná témata. V praktické metodologické části jsem se snažila zjistit, zda by bylo dobré využívat sociál-ního pedagoga ve škole na řešení problémů, kterým se většinou věnuje pouze třídní učitel nebo výchovný poradce. cs
dc.format 67 s., 5 s. textových příloh cs
dc.format.extent 1800768 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální pedagogika cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject výchovné poradenství cs
dc.subject výchovný poradce cs
dc.subject sociálně patologické jevy ve školním prostředí cs
dc.subject Social pedagogy en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject primary school en
dc.subject high school en
dc.subject educational consultancy en
dc.subject educational advisor en
dc.subject social pathologies in the school environment en
dc.title Sociální pedagog jako výchovný poradce ve škole, přínos nebo zbytečnost cs
dc.title.alternative Social teachers as counselors in school, benefit or futility en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-22
dc.description.abstract-translated This thesis focuses how is the social educator needed in the school environment. The aim of this thesis was find out, what teachers and counselors at elementary and secondary school thinks about the possible intervention of the social educator at school with respekt of socio-pathological phenomena and other educational problems solution.In the theoretical part there are defined and explained concepts - social education, social educator, student counseling, educational counselors, social pathologies and other related topics. In the practical methodological part I wanted to discover wouldn't it be good to use the social educator at school as a problem solver, because only class teacher or educational consultant usually takes care about. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14446
dc.date.assigned 2010-01-21
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
čechmánková_2010_bp.pdf 1.717Mb PDF View/Open
čechmánková_2010_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
čechmánková_2010_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account