Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami

DSpace Repository

Language: English čeština 

Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Barnet, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:57:46Z
dc.date.available 2010-07-20T06:57:46Z
dc.date.issued 2010-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14177
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Pozornost byla v teoretické části zaměřena na charakteristiku problému vzdělávání znevýhodněných žáků. Byly rozděleny a popsány specifické poruchy učení i chování a diagnostika těchto poruch. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány problémům integrace, vzdělávání znevýhodněných žáků, problematice profesní přípravy a následného uplatnění těchto absolventů na volném trhu práce. Praktická část práce je zaměřena na ověření teoretických poznatků prostřednictvím dotazníkového průzkumu a dále pak prezentaci zjištěných výsledků tohoto průzkumu. cs
dc.format 94 s. cs
dc.format.extent 707457 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject integrované vzdělávání cs
dc.subject obrácená integrace cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject poradenské a podpůrné instituce cs
dc.subject uplatnění žáků cs
dc.subject Pupils with the special educational needs en
dc.subject integrated education en
dc.subject inverted integration en
dc.subject diagnosis en
dc.subject counseling en
dc.subject advisory and subsidiary organizations en
dc.subject pupils' use en
dc.title Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.title.alternative Pupils with special educational needs en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2010-05-11
dc.description.abstract-translated This work is concerned with the problems of pupils with the special educational needs. The theoretical part is aimed for the characteristic of the problem of handicapped pupils' education. There were divided and described particular faults of learning and behavior, and diagnosis of these faults. All chapters are devoted to the problems of integration, the education of handicapped pupils, the questions of occupational skills and subsequent use in labour market. The practical part of my work is focused on checking of theoretical knowledge using the questionnaire survey and presentation of the results. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016269
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade A
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject pupils with special educational needs en


Files in this item

Files Size Format View
barnet_2010_dp.pdf 690.8Kb PDF View/Open
barnet_2010_vp.doc 31Kb Microsoft Word View/Open
barnet_2010_op.doc 28Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account