dc.contributor.advisor |
Kubáček, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kohoutková, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:57:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:57:05Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14173
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop.V teoretické části vysvětluji pojem e-marketing, poté rozebírám komunikační mix na internetu - reklama, public relations, přímý marketing, podpora pro-deje a virální marketing. Na závěr teoretické části se zaměřuji na dotazník. V praktické části představuji firmu Makalu outdoor e-shop, rozebírám její komunikační mix, jakou používají reklamu, jaké mají vztahy s veřejností, čím podporují prodej, jejich přímý i virál-ní marketing. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem rozeslala 400 respondentům - zákaz-níkům, kteří u firmy někdy nakupovali. V závěru navrhuji zlepšení e-marketingové komu-nikace na základě analýzy komunikačního mixu a výsledků dotazníku. |
cs |
dc.format |
58 s., 2 obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2202861 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
banner
|
cs |
dc.subject |
e-mailový marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
banner
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop |
cs |
dc.title.alternative |
Suggestion of improvement e-marketing comunication in Makalu outdoor e-shop |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2010-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of the literature review is to define and explain e-marketing, the following captures of the literature review are given to communication mix on the internet - advertising, public relations, direct marketing, sales promotion and virtual marketing. The end of the theoretical part is focused on questionnaires. Practical part of this paper begins with the introduction of Makalu outdoor e-shop. This capture is an analysis of the communication mix used in the company, meaning used advertising, company public relation, sales promotion, direct as well as viral marketing. The main part of this capture is the research based on the questionnaires sent to 400 respondents - customers of the company. The questionnaires are sequentially analysed. The conclusion of this paper suggests improving of e-marketing communication based on the analysis of the company's communication mix and analysed questionnaires. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13440
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|