dc.contributor.advisor |
Paleček, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kováriková, Juliána
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:42:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:42:43Z |
|
dc.date.issued |
2009-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14143
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem ?Výchova a vzdělávání dětí s autismem prostřednictvím hry: Son-Rise Program? pojednává o Son-Rise Programu ? sociálně orientované terapii pro osoby s autismem, který využívá hry jakožto metody učení. První část práce je věnována historii a současnému pohledu na autismus. Popisuje triádu problémových oblastí charakteristických pro PAS a jejich vývoj. Druhá část se zabývá Son-Rise Programem, jeho vznikem, základními principy a vzdělávacími cíly. V závěru je naznačena situace SRP v České republice, zmíněny jsou empirické studie týkající se této metody. |
cs |
dc.format |
51 s., 1 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
474858 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Autismus
|
cs |
dc.subject |
PAS
|
cs |
dc.subject |
pervazivní vývojová porucha
|
cs |
dc.subject |
Son-Rise Program
|
cs |
dc.subject |
terapie pro osoby s autismem
|
cs |
dc.subject |
výchova a vzdělávání dětí s autismem
|
cs |
dc.subject |
triáda autistických poruch
|
cs |
dc.subject |
Autism
|
en |
dc.subject |
ASD
|
en |
dc.subject |
pervasive evolutionary disorder
|
en |
dc.subject |
Son-Rise Program
|
en |
dc.subject |
autism therapy
|
en |
dc.subject |
educating children with autism
|
en |
dc.subject |
triad of impairments
|
en |
dc.title |
Výchova a vzdělávání dětí s autismem prostřednictvím hry: Son-Rise Program |
cs |
dc.title.alternative |
Educating Children with Autism through Play: The Son-Rise Program |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drholcová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2010-01-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis named ?Educating Children with Autism through Play: The Son-Rise Program? is focused on the Son-Rise Program ? relationship oriented treatment for people with autism, which uses a game as a teaching method. First part of this thesis presents history as well as contemporary approach to autism. It describes triad of impairments characteristic for ASD and their development. Second part deals with the Son-Rise Program. It contains its origins, basic principles and educational aims. In conclusion the situation of SRP in the Czech republic is outlined and relevant empirical studies are mentioned. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016067
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
local.subject |
výchova a vzdělávání
|
cs |
local.subject |
autism spectrum
|
en |
local.subject |
education
|
en |