Komunikační plán firmy DIAMANT UNIPOOL s.r.o. pro Valašsko v sortimentu bazénů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Spáčilová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:28:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:28:17Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14121
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci se zaměřuji na vytvoření komunikačního plánu firmy DIAMANT UNIPOOL s.r.o. pro Valašsko v sortimentu bazénů. V teoretické části se orientuji na vysvětlení a popsání marketingové komunikace. Tato část také zahrnuje teoretické základy vhodných ekonomických analýz. V analytické části charakterizuji firmu DIAMANT UNIPOOL s.r.o. a navrhuji pro ni konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu. Na závěr navrhuji způsob měření efektivnosti komunikace a hodnotím výsledky. |
cs |
dc.format |
84 s., 10 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3830271 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační plán firmy DIAMANT UNIPOOL s.r.o. pro Valašsko v sortimentu bazénů |
cs |
dc.title.alternative |
Communicational plan for DIAMANT UNIPOOL s.r.o., for Walachia in the product line of swimming baths and pools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis, I focus on creating a communication plan for DIAMANT UNIPOOL s.r.o., for Walachia in the product line of swimming baths and pools. In the theoretical part I concentrate on explanation and description of marketing communication. This part also comprises theoretical bases of appropriate economical analysis. In the analytical part I characterize the company DIAMANT UNIPOOL s.r.o. and I suggest a concrete communication plan for the company, including timing and setting the budget. At the end I suggest a way of measuring the efficiency of communication and I describe expected results instruments. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15256
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account