dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Štětinová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:19:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:19:01Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14101
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována novému směru, který se stal oblíbeným u řady adolescentů a informační média mu věnovala zvýšenou pozornost. Tato subkultura, nazývaná EMO, má řadu svých odpůrců i zastánců, a to díky spojování se sebepoškozujícím jednáním adolescentů. Cílem této bakalářské práce bylo získat informace od samotných adolescentů a i z řad odborníků, kteří by informace podané médii upřesnily. EMO styl je zde představen především jako hudební styl zaměřený na vyjadřování pocitů, které jsou negativní i pozitivní. Spojování subkultury EMO se sebepoškozováním není adekvátní a opodstatněné, jak vyplynulo z rozhovorů s adolescenty i odborných článků. Dnešní adolescenti jsou vychováváni k demokratickému vyjadřování názorů a názorové toleranci a tato snaha se projevuje v jejich otevřenosti a přístupnosti jiným názorům. |
cs |
dc.format |
50 s. (80238 znaků), 2 s. obr. |
cs |
dc.format.extent |
1798671 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Adolescence
|
cs |
dc.subject |
fyzické změny
|
cs |
dc.subject |
psychické změny
|
cs |
dc.subject |
sekulární akcelerace
|
cs |
dc.subject |
názorová vyspělost
|
cs |
dc.subject |
názory a postoje
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
výchovný styl
|
cs |
dc.subject |
funkce rodiny
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
subkultura
|
cs |
dc.subject |
EMO
|
cs |
dc.subject |
sebepoškozování
|
cs |
dc.subject |
Adolescence
|
en |
dc.subject |
physical changes
|
en |
dc.subject |
mental changes
|
en |
dc.subject |
secular accelerations
|
en |
dc.subject |
adult outlook
|
en |
dc.subject |
opinions and positions
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
educatorial style
|
en |
dc.subject |
function of family
|
en |
dc.subject |
peer group
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
subculture
|
en |
dc.subject |
EMO
|
en |
dc.subject |
selfharming
|
en |
dc.title |
Emo jako subkultura dnešní mládeže. |
cs |
dc.title.alternative |
EMO as a subculture of contemporary youth. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavřík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor exampaper is dedecated to a new course, which became popular with a lot of adolescents and informatice media, which gave it a special meaning. This subculture called EMO has opponents and supporters, and this is linked to self damaging actions of adolescents. The aein of this exam paper is to find out information from both adolescents and profesionals, which would make clearer the information for the media. EMO style is introduced here mainly as music style with expressions of feelings, both negative and positive. Linking subcultures with selfharmig EMO is not adequet anf duly justified, which emergal from interview with the adolescents and from the exam paper. Todays adolescents upbringing is with democratic opinions and tolerance, and this effort is expressed by thein openess and approach to defferent veiws. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17404
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
mládež
|
cs |
local.subject |
subkultury
|
cs |
local.subject |
youth
|
en |
local.subject |
subcultures
|
en |