Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kovařík, Vladimír
dc.contributor.author Kupilík, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:52:57Z
dc.date.available 2010-07-20T05:52:57Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14061
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou filmové distribuce v sektoru domácí zábavy. V teoretické části jsou představeny POP materiály jakožto efektivní způsob marketingové komunikace. Dále následuje podrobné rozebrání trhu s filmovými nosiči a analýza současného způsobu propagace filmových titulů přímo v místě prodeje. Praktická část mapuje vznik vlastní sběratelské kolekce filmů, která prochází vývojem od navržení samotné značky, přes tvorbu jednotného balení, až po samotnou propagaci titulů ve specializovaných prodejnách, kterou zajišťuje právě sada POP materiálů. cs
dc.format 45 cs
dc.format.extent 11843008 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject film cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject DVD cs
dc.subject POP cs
dc.subject marketing cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject movie en
dc.subject distribution en
dc.subject DVD en
dc.subject POP en
dc.subject marketing en
dc.subject in-store communication en
dc.title Sada P.O.P. materiálů pro prodej filmových nosičů cs
dc.title.alternative Set of P.O.P. displays for the movie media distribution en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jesenský, Daniel
dc.date.accepted 2010-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a movie distribution in the home entertainment sector. The theoretical part presents POP materials as an effective way of marketing communications. Followed by a detailed elaboration of the home video market and analysis of the current method of promoting movies at the point of sale. The practical part describes the creation of a custom collector's edition, which starts with making its own brand, then goes to designing of unified package and conclude to promotion of its titles in specialized shop by the set of POP materials. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 17125
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kupilík_2010_bp.pdf 11.29Mb PDF View/Open
kupilík_2010_vp.doc 42Kb Microsoft Word View/Open
kupilík_2010_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account