Projekt zefektivnění systému obchodování a komunikace se zákazníky v organizaci XYZ s. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rosman, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Motáň, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T05:36:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T05:36:12Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14031
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci řeším problematiku komunikace firmy XYZ s. s r.o. se svými zákazníky. Práce je rozdělena na tři tematické celky, které se navzájem doplňují. Provádím literární rešerši, na základě které následně analyzuji současný stav využití internetových technologií ve firmě. SWOT analýzou a osobní konzultací jsem získal potřebná data, abych mohl učinit závěry v hodnocení a navrhnout nedostatky. Cílem práce je vytvořit projekt zlepšení komunikace firmy se zákazníky s využitím internetových technologií. Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu, který člením na devět dílčích podprojektů cílených na tuto oblast. Každý projekt kriticky hodnotím a popisuji vlastnosti implementace i z pohledu nákladů. Celou práci uzavírám shrnutím a doporučením pro firmu. Hodnotu této práce přikládám zejména tvůrčím nápadům a inovacím pro firmu s ohledem na konkurenci. |
cs |
dc.format |
107 s., 2 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
7867038 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
streaming
|
cs |
dc.subject |
on-line
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
PDF
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
Information system
|
en |
dc.subject |
Streaming
|
en |
dc.subject |
On-line
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
PDF
|
en |
dc.title |
Projekt zefektivnění systému obchodování a komunikace se zákazníky v organizaci XYZ s. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project to improve efficiency of business trading and communicating with customers in the organization XYZ s. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hartman, Martin |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this diploma thesis I am dealing with problematics of communication with customers in company XYZ s. s r.o. This thesis is divided into free topics which are in relation to each other. I have done literature and other sources search and used it to analyse current state of usage of internet technologies in company. I get all needed information by SWOT analysis and personal consultation in company, to make decision in company review and see shortcomings. Goal of this thesis is to improve communication of this company with customers and use internet technologies for that purpose. Project part of this work includes nine incremental subprojects focused on communication with customers. Every project is criticaly evaluated and described. Whole diploma thesis is concluded by summary and reccommendations for company. I put significance value of this thesis to particular creative ideas and innovation for the company with relation to competition. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14770
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account