Výstavní stánek pro Český nábytek a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kovařík, Vladimír
|
|
dc.contributor.author |
Marek, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T05:31:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T05:31:47Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14021
|
|
dc.description.abstract |
Chod firem a jejich schopnost udržení se na trhu je ovlivněn mnoha aspekty. Jedním z nich je firemní marketing a komunikace se zákazníkem. Cílem a zároveň nutností každé firmy je oslovit nové zákazníky a přesvědčit je, že právě jejich výrobek by si měli zakoupit. Aby takového cíle bylo dosaženo s úspěchem, je třeba zvolit správný marketingový a komuni-kační mix. Koncepce těchto mixů se samozřejmě liší podle segmentu trhu, ve kterém se firma pohybuje. Jedním z nejvýznamnějších marketingových nástrojů pro firmy, zabývající se výrobou nábytku, je účast na veletrzích, kde mohou přímo komunikovat se zákazníkem a poskytnout mu tak komplexní vjem o firmě. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem výstavního stánku pro firmu Český nábytek a.s. |
cs |
dc.format |
62 |
cs |
dc.format.extent |
2126802 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
výstavnictví
|
cs |
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
trade fairs
|
en |
dc.title |
Výstavní stánek pro Český nábytek a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Exhibition stand for Český nábytek a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kokeš, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Operation of companies and their ability to remain in the market is influenced by many aspects. One of them is the corporate marketing and communication with customers. Pur-pose and also the need of every company is address an new customers and convince them that their own products they should buy. To achieve such purpose successfully, you must choose the right marketing and communication mix. Of course, the concept of these mix differ according to market segment in which the firm moves. One of the most important marketing tools for companies, which deal with furniture production, is participation in trade fairs, where they can directly communicate with the customer and give him the full survey of the company. This bachelor thesis deals with concept of the exhibition stand of the company Czech furniture a.s. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - 3D design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - 3D Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
17129
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account