Výstavní stánek pro Český nábytek a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výstavní stánek pro Český nábytek a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kovařík, Vladimír
dc.contributor.author Marek, Milan
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:31:47Z
dc.date.available 2010-07-20T05:31:47Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14021
dc.description.abstract Chod firem a jejich schopnost udržení se na trhu je ovlivněn mnoha aspekty. Jedním z nich je firemní marketing a komunikace se zákazníkem. Cílem a zároveň nutností každé firmy je oslovit nové zákazníky a přesvědčit je, že právě jejich výrobek by si měli zakoupit. Aby takového cíle bylo dosaženo s úspěchem, je třeba zvolit správný marketingový a komuni-kační mix. Koncepce těchto mixů se samozřejmě liší podle segmentu trhu, ve kterém se firma pohybuje. Jedním z nejvýznamnějších marketingových nástrojů pro firmy, zabývající se výrobou nábytku, je účast na veletrzích, kde mohou přímo komunikovat se zákazníkem a poskytnout mu tak komplexní vjem o firmě. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem výstavního stánku pro firmu Český nábytek a.s. cs
dc.format 62 cs
dc.format.extent 2126802 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject design cs
dc.subject propagace cs
dc.subject výstavnictví cs
dc.subject veletrhy cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject design en
dc.subject advertising en
dc.subject exhibitions en
dc.subject trade fairs en
dc.title Výstavní stánek pro Český nábytek a.s. cs
dc.title.alternative Exhibition stand for Český nábytek a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kokeš, Ondřej
dc.date.accepted 2010-06-03
dc.description.abstract-translated Operation of companies and their ability to remain in the market is influenced by many aspects. One of them is the corporate marketing and communication with customers. Pur-pose and also the need of every company is address an new customers and convince them that their own products they should buy. To achieve such purpose successfully, you must choose the right marketing and communication mix. Of course, the concept of these mix differ according to market segment in which the firm moves. One of the most important marketing tools for companies, which deal with furniture production, is participation in trade fairs, where they can directly communicate with the customer and give him the full survey of the company. This bachelor thesis deals with concept of the exhibition stand of the company Czech furniture a.s. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 17129
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
marek_2010_bp.pdf 2.028Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account