dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Kramář, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T05:18:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T05:18:42Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13991
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje vztahu sociální a speciální pedagogiky v penitenciární praxi. Vymezuje základní pojmy nezbytné pro zpracování daného tématu, popisuje na vývoji trestání a věznění, postupné začleňování obou disciplín do vězeňství a dokumentuje přístup, jakým bylo nahlíženo na funkci trestu a péči o odsouzené ve výkonu trestu odnětí svobody v určitých etapách vývoje společnosti. Dále se zabývá penologií, jako výchozím oborem pro penitenciaristiku, na což navazuje současný stav penitenciární praxe v České republice a to z pohledu sociální a speciální pedagogiky. Všímá si činností jednotlivých zaměstnanců věznice, kteří se na vztahu sociální a speciální pedagogiky podílí, vše s ohledem na případné psychické, tělesné nebo sociální znevýhodnění vězněných osob. V praktické části jsou pak prostřednictvím rozhovoru zachyceny poznatky a zkušenosti sociálního pracovníka a speciálního pedagoga týkající se působení sociální a speciální pedagogiky v současné penitenciární praxi i mimo ni. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
463668 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Penitenciární praxe
|
cs |
dc.subject |
trest
|
cs |
dc.subject |
odsouzený
|
cs |
dc.subject |
vězeň
|
cs |
dc.subject |
sociální a speciální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
výkon trestu odnětí svobody
|
cs |
dc.subject |
působení
|
cs |
dc.subject |
resocializace
|
cs |
dc.subject |
znevýhodnění
|
cs |
dc.subject |
porucha
|
cs |
dc.subject |
penologie
|
cs |
dc.subject |
věznice
|
cs |
dc.subject |
obviněný
|
cs |
dc.subject |
sociální pracovník
|
cs |
dc.subject |
speciální pedagog
|
cs |
dc.subject |
péče
|
cs |
dc.subject |
pomoc
|
cs |
dc.subject |
program zacházení
|
cs |
dc.subject |
probační a mediační služba
|
cs |
dc.subject |
Penitentiary practice
|
en |
dc.subject |
punishment
|
en |
dc.subject |
convicted
|
en |
dc.subject |
prisoner
|
en |
dc.subject |
social and special pedagogy
|
en |
dc.subject |
relation
|
en |
dc.subject |
execution of a punishment
|
en |
dc.subject |
action
|
en |
dc.subject |
correction
|
en |
dc.subject |
handicap
|
en |
dc.subject |
disadvantage
|
en |
dc.subject |
dystropy
|
en |
dc.subject |
penology
|
en |
dc.subject |
prison
|
en |
dc.subject |
accused
|
en |
dc.subject |
social worker
|
en |
dc.subject |
special educator
|
en |
dc.subject |
care
|
en |
dc.subject |
help
|
en |
dc.subject |
treatment program
|
en |
dc.title |
Vtah sociální a speciální pedagogiky v penitenciární praxi |
cs |
dc.title.alternative |
Social relations and special edukation in penitenciar practice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachaelor?s thesis deals with The Relationship of social and special education practice in penitentiary. Defines the basic concepts necessery for the processing of the isme, describes the evolution of punishment and imprisonment two disciplinesin prison and access documents in which they were viewing functions of third and care sentence in imprisonment at cexatin stages of social development. In then looks penology, as the staring field for penitentiari, which builds on the current state penitentiari practice in the Czech republic and from the perspective of social and special education. Notes the action of prison staff who are on the relationship of social pedagogy and special accounts, all with regard to anymental, psychice or social disadvantages prison people. The practical part is then removed through the interview findings and experience of social worker and special educator for social activities and special education in the current penitentiary practice and beyond. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17251
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
penitenciární pedagogika
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
speciální pedagogika
|
cs |
local.subject |
penal pedagogy
|
en |
local.subject |
social educators
|
en |
local.subject |
special education
|
en |