dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Samko, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:55:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:55:38Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13947
|
|
dc.description.abstract |
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou konkurenceschopnosti a marketingových aktivit vedoucích ke zlepšení postavení firmy na trhu a zvýšení její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část je sestavena z poznatků vztahujících se k teoretickému pojetí konkurenceschopnosti, nástrojů jejího posuzování a vybraným marketingovým činnostem získaných z odborné literatury. V praktické části je analyzována firma Continental Matador Rubber s.r.o. a její konkurenceschopnost pomocí BCG matice, Porterovy a SWOT analýzy. Na základě zpracovaných analýz jsou v závěru uvedena opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy a zlepšení její celkové situace. |
cs |
dc.format |
77 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2490548 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Customer relationship management
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových činností společnosti Continental Matador Rubber s.r.o. ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Activities in Continental Matador Rubber s.r.o. to Increase its Competitiveness |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drábková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2010-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor work reflects problems of competitiveness and marketing activities leading to a better position of a firm on the market and increasing of its competitiveness. The work is separated to two parts - theoretical and practical. The first, theoretical part is created of information, referring to theoretical concept of competitiveness, tools for its assessment and the selected marketing activities, obtained from special literature. In the practical part there is analysed the company Continental Matador Rubber s.r.o. and its competitiveness by using BCG matrix, Porter and SWOT analysis. On the basis of processed analysis, in the closure, there are listed measures for increasing competitiveness of the company and bettering its overall situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16961
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|