Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Alexová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:42:33Z
dc.date.available 2010-07-20T04:42:33Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13919
dc.description.abstract Diplomová práce v teoretické části udává komplexní pohled na guerilla marketing a advertising, včetně implementace guerillové strategie na trh. Dále obsahuje teoretická východiska potřebná pro následující analýzu. V analytické části mapuje diplomová práce výskyt guerilla marketingových kampaní z interkulturního pohledu. Zabývá se analýzou konkurenčních přístupů ke guerilla marketingu z geografického hlediska. Zaměřuje se na trh evropský, americký, asijský, australský i africký, čímž poskytuje komplexní pohled na guerillové kampaně. Vzorek analyzovaných kampaní je zanesen do mapy tržního bojiště, kde je posuzováno několik parametrů. Analýza světových guerillových kampaní produktů, služeb a sociálních kampaní je doplněna o specifika českých guerillových kampaní. V projektové části práce je navržena guerillová kampaň pro soukromý subjekt - jazykovou školu vedral.eu, včetně metodiky měření její efektivity. cs
dc.format 89 s., 3 s. příloh s tabulkami cs
dc.format.extent 2751463 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject guerilla advertising cs
dc.subject guerillové kampaně cs
dc.subject reklama na produkty cs
dc.subject reklama na služby cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject guerilla advertising en
dc.subject guerilla campaigns en
dc.subject advertisement on products en
dc.subject advertisement on services en
dc.subject social advertisement en
dc.subject market battlefield en
dc.title Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu cs
dc.title.alternative Guerrilla marketing and advertising from the intercultural point of view en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this Diploma thesis sets a complex view on guerrilla marketing and advertising and also includes implementation of guerrilla strategies to the market. Furthermore the thesis contains theoretical foundations for the following analysis. The analytical part examines the appearance of the guerrilla marketing campaigns from an inter-cultural point of view. It deals with the analysis of competitive approaches to guerrilla marketing from a geographical point of view. It focuses on European, American, Asian, Australian and even African markets, hence providing a complex perspective on guerrilla campaigns. A sample of analysed campaigns is put onto the map of market battlefield, where several parameters are being considered. The analysis of worldwide guerrilla product, service and social campaigns is supplemented with specifications of Czech guerrilla campaigns. A guerrilla campaign for a private subject, the language school "vedral.eu'q, is proposed in the project part of the thesis and includes methodology of judging its efficiency. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13708
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
alexová_2010_dp.pdf 2.623Mb PDF View/Open
alexová_2010_vp.pdf 55.17Kb PDF View/Open
alexová_2010_op.pdf 58.33Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account