dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Alexová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:42:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:42:33Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13919
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce v teoretické části udává komplexní pohled na guerilla marketing a advertising, včetně implementace guerillové strategie na trh. Dále obsahuje teoretická východiska potřebná pro následující analýzu. V analytické části mapuje diplomová práce výskyt guerilla marketingových kampaní z interkulturního pohledu. Zabývá se analýzou konkurenčních přístupů ke guerilla marketingu z geografického hlediska. Zaměřuje se na trh evropský, americký, asijský, australský i africký, čímž poskytuje komplexní pohled na guerillové kampaně. Vzorek analyzovaných kampaní je zanesen do mapy tržního bojiště, kde je posuzováno několik parametrů. Analýza světových guerillových kampaní produktů, služeb a sociálních kampaní je doplněna o specifika českých guerillových kampaní. V projektové části práce je navržena guerillová kampaň pro soukromý subjekt - jazykovou školu vedral.eu, včetně metodiky měření její efektivity. |
cs |
dc.format |
89 s., 3 s. příloh s tabulkami |
cs |
dc.format.extent |
2751463 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
guerilla advertising
|
cs |
dc.subject |
guerillové kampaně
|
cs |
dc.subject |
reklama na produkty
|
cs |
dc.subject |
reklama na služby
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
guerilla advertising
|
en |
dc.subject |
guerilla campaigns
|
en |
dc.subject |
advertisement on products
|
en |
dc.subject |
advertisement on services
|
en |
dc.subject |
social advertisement
|
en |
dc.subject |
market battlefield
|
en |
dc.title |
Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu |
cs |
dc.title.alternative |
Guerrilla marketing and advertising from the intercultural point of view |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this Diploma thesis sets a complex view on guerrilla marketing and advertising and also includes implementation of guerrilla strategies to the market. Furthermore the thesis contains theoretical foundations for the following analysis. The analytical part examines the appearance of the guerrilla marketing campaigns from an inter-cultural point of view. It deals with the analysis of competitive approaches to guerrilla marketing from a geographical point of view. It focuses on European, American, Asian, Australian and even African markets, hence providing a complex perspective on guerrilla campaigns. A sample of analysed campaigns is put onto the map of market battlefield, where several parameters are being considered. The analysis of worldwide guerrilla product, service and social campaigns is supplemented with specifications of Czech guerrilla campaigns. A guerrilla campaign for a private subject, the language school "vedral.eu'q, is proposed in the project part of the thesis and includes methodology of judging its efficiency. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13708
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|