Vliv psychomotorických her na vývoj postižených dětí LDM v předškolním věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zvonařová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Otýpková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:00:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T18:00:05Z |
|
dc.date.issued |
2005-11-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1386
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je věnována předškolním dětem, trpícím lehkými mozkovými dysfunkcemi. Vysvětluje pojem psychomotoriky jako těsné spojení a souvislost psychického a motorického prožívání. Nabízí pohled na výchovu těchto dětí a odstraňování jejich handicapu pomocí her a různých dalších činností z oblasti psychomotoriky. Smysly,motorika, city a později řeč tvoří jako celek základnu dětského vývoje. Tak se může dítě zabývat okolním světem s porozuměním, může sbírat zkušenosti, učit se být samostatné a sebevědomé. |
cs |
dc.format |
58 s., 16 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3369771 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Dítě
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
psychomotorika
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
LDM
|
cs |
dc.subject |
učení
|
cs |
dc.subject |
prožitek
|
cs |
dc.subject |
pohyb
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
Child
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
psychomotor
|
en |
dc.subject |
play
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
LCD
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
experience
|
en |
dc.subject |
movement
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
nursery school
|
en |
dc.title |
Vliv psychomotorických her na vývoj postižených dětí LDM v předškolním věku |
cs |
dc.title.alternative |
The effect of psycho-motoric plays on the development of pre-school children suffering from LDM |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, Petr |
|
dc.date.accepted |
2006-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is presentation pre - school children, distressful light cerebral dysfunction. Deal with disorder, that are frecuent near children with LCD, mention several counsel for work with children with LCD. Interpret as conception psychomotor like body-to-body vision and connection mental and motory get. Orfee view of upbringing These children and elimination thein handicap by the help of play and different by other aktivity from areas motory. Senes, motory, feelings, later speech create entitre bases child's development. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2390
|
|
dc.date.assigned |
2004-12-17 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
psychomotorická terapie
|
cs |
local.subject |
psychomotorické hry
|
cs |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |
local.subject |
psychomotor therapy
|
en |
local.subject |
perceptual-motor training
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account