Týrané dítě a pomoc pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Týrané dítě a pomoc pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jilčík, Tomáš
dc.contributor.author Procházková, Andrea
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:15:25Z
dc.date.available 2010-07-20T04:15:25Z
dc.date.issued 2010-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13858
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma ,,Týrané dítě a pomoc pedagoga", je rozdělena do pěti kapitol. Zahrnuje teoretická východiska problematiky syndromu CAN, zabývá se českou právní úpravou a možnostmi pomoci týraným dětem. Práce odhaluje také postavení učitele v souvislosti s odhalováním a oznamováním případů týraných dětí. Z výsledků provedeného šetření vyplývá, že nejen v rámci společnosti, ale i mezi pedagogy není dostatečná informovanost o problému týraných a zneužívaných dětí. Práce zahrnuje také nástin projektu, který by mohl částečně osvětlit problém a napomoci zlepšení současné situace. cs
dc.format 38 s. cs
dc.format.extent 917629 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ýrání dětí cs
dc.subject syndrom CAN cs
dc.subject zneužívání dětí cs
dc.subject zanedbávání dětí cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject učitel cs
dc.subject abused child en
dc.subject syndrome CAN en
dc.subject neglect en
dc.subject teacher en
dc.title Týrané dítě a pomoc pedagoga cs
dc.title.alternative Abused child and teacher's help en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plšková, Alena
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated This thesis "Abused child and the help of teacher" is divided into five chapters. It includes theoretical premises of the CAN syndrome, Czech law order and possibilities of help for abused children. This thesis also reveals the situation of the teacher in terms of bringig to light and announcing cases of abused children. According to the findings, there is a lack of knowledge about the problem of abused children, both between the society and teachers. The thesis also includes the outline of a project that could help to improve present situation. en
dc.description.department Katedra společenských věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17364
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade E
local.subject týrané děti cs
local.subject abused children en


Files in this item

Files Size Format View
procházková_2010_bp.pdf 896.1Kb PDF View/Open
procházková_2010_vp.doc 29Kb Microsoft Word View/Open
procházková_2010_op.doc 39Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account