Sociální sítě - jejich využití v případě malé či střední společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě - jejich využití v případě malé či střední společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kotyza, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:09:11Z
dc.date.available 2010-07-20T04:09:11Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13843
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je představit nový fenomén v komunikaci na internetu, kterým jsou sociální sítě. Ačkoliv sociální sítě hýbou online světem teprve posledních několik let a rozhodně jejich užívání čeká další rozvoj, ukážeme si na historickém přehledu fakt, že různé formy komunikace mezi uživateli založené na sociální síti jsou již na internetu dostupné mnoho let a dnešní stav je jen inovacemi starých způsobů a typů komunikačních nástrojů. V této bakalářské práci představím několik typů jak propagovat malou a střední firmu na internetu právě za využití sítí Facebook, Twitter, LinkedIn a Foursquare. V praktické části se nejprve podíváme na výsledky dotazníkového řízení o používání sociálních sítí, a potom nastíním, jaké by měli být ideální kroky pro úspěšnou komunikaci firmy v sociálních sítích a v závěru si ukážeme vybrané případové studie firem, které použili sociální síť pro podporu růstu firmy. U dvou případů jsem byl přímo tvůrcem strategie nebo účastníkem dané firemní aktivity pro použití sociální sítě malou či střední společnosti cs
dc.format 77 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 22331881 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální síť cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Foursquare cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject Social Network en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Foursquare en
dc.subject LinkedIn en
dc.title Sociální sítě - jejich využití v případě malé či střední společnosti cs
dc.title.alternative Social networks-usage of them by small and medium business en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor essay is to introduce new phenomena in internet communication which are social networks. Boost of social networks usage is here only for last few years and additional growth is on the way we will see that in history there were many types of social networks and inter user communication already available several times and today's state is only result of the old way's and communication tools innovation. In this bachelor essay I will introduce few types how to promote and communicate small and medium business using Facebook, Twitter, LinkedIn and Foursquare. In practical part of this essay I will first evaluate survey about social network usage and then define what are the perfect steps for successful communication in social networks and at the end there will be three use cases presented to support company's market growth. Author of this essay was directly involved in strategy definition or part of the execution in using social networks by small and medium company en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13671
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kotyza_2010_bp.pdf 21.29Mb PDF View/Open
kotyza_2010_vp.pdf 52.40Kb PDF View/Open
kotyza_2010_op.pdf 64.79Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account