dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kotyza, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:09:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:09:11Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13843
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je představit nový fenomén v komunikaci na internetu, kterým jsou sociální sítě. Ačkoliv sociální sítě hýbou online světem teprve posledních několik let a rozhodně jejich užívání čeká další rozvoj, ukážeme si na historickém přehledu fakt, že různé formy komunikace mezi uživateli založené na sociální síti jsou již na internetu dostupné mnoho let a dnešní stav je jen inovacemi starých způsobů a typů komunikačních nástrojů. V této bakalářské práci představím několik typů jak propagovat malou a střední firmu na internetu právě za využití sítí Facebook, Twitter, LinkedIn a Foursquare. V praktické části se nejprve podíváme na výsledky dotazníkového řízení o používání sociálních sítí, a potom nastíním, jaké by měli být ideální kroky pro úspěšnou komunikaci firmy v sociálních sítích a v závěru si ukážeme vybrané případové studie firem, které použili sociální síť pro podporu růstu firmy. U dvou případů jsem byl přímo tvůrcem strategie nebo účastníkem dané firemní aktivity pro použití sociální sítě malou či střední společnosti |
cs |
dc.format |
77 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
22331881 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální síť
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
Foursquare
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
Social Network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
Foursquare
|
en |
dc.subject |
LinkedIn
|
en |
dc.title |
Sociální sítě - jejich využití v případě malé či střední společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Social networks-usage of them by small and medium business |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor essay is to introduce new phenomena in internet communication which are social networks. Boost of social networks usage is here only for last few years and additional growth is on the way we will see that in history there were many types of social networks and inter user communication already available several times and today's state is only result of the old way's and communication tools innovation. In this bachelor essay I will introduce few types how to promote and communicate small and medium business using Facebook, Twitter, LinkedIn and Foursquare. In practical part of this essay I will first evaluate survey about social network usage and then define what are the perfect steps for successful communication in social networks and at the end there will be three use cases presented to support company's market growth. Author of this essay was directly involved in strategy definition or part of the execution in using social networks by small and medium company |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13671
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|