dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Tylová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:01:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:01:20Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13830
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zvyšování konkurenceschopnosti společnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů a služeb metodou srovnání s hlavními konkurenčními bankami. Práce je rozdělena na tři části - teoretická, praktická a projektová. V první části jsou shrnuté poznatky z oblasti konkurence, postavení firmy v konkurenčním prostředí, možnosti měření spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá analýzou současného stavu banky, srovnáním bankovních produktů, analýzou SWOT a průzkumem spokojenosti klientů. Získané poznatky jsou následně podkladem pro vypracování projektové části - projekt zvýšení konkurenceschopnosti v oblasti poskytování bankovních produktů a služeb, který je zanalyzovaný z časového, nákladového a rizikového hlediska. |
cs |
dc.format |
112 s. , 10 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1526919 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
bankovní produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
banking product
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
client
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti GE Money Bank, a.s. v oblasti poskytování bankovních produktů |
cs |
dc.title.alternative |
Project of increasing competitivenes of GE Money Bank, a.s. in providing of banking products. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Smělý, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master's thesis is focused on creation of project of increasing competitiveness of GE Money Bank, a.s. in providing banking products and services, the method with the main competing banks. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The first section summarizes the findings of the competition, the status of the company in a competitive environment, the possibility of measuring customer satisfaction and marketing research. These information are subsequently used in the practical part, which analyzes the current state of the bank, a comparison of bank products, SWOT analysis and customer satisfaction survey. The knowledge gained is then used for the preparation of the project - project-tion increased competitiveness in field of banking products and services, which is supported be the time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15376
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|