dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Stebila, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:55:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T17:55:01Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1378
|
|
dc.description.abstract |
Oblast propagace a komunikace s civilní veřejností má své zastánce i odpůrce. Vzhledem k tomu, že se jedná o novou záležitost je to spíše nedůvěra velitelů v positivní výsledky a jejich obava před určitými potížemi, které mohou, vzhledem k přísným omezením například v oblasti ochrany utajovaných informací, vzniknout. V teoretické části se budu věnovat vztahům a způsobům komunikaci v podmínkách Armády České republiky a dále formám a prostředkům marketingové komunikace, současné formě prezentace Armády České armády na veřejnosti v podmínkách vojenské posádky Radošov (dále jen VP Radošov) a budu se věnovat hlavním úkolům marketingové podpory profesionalizace ozbrojených sil České republiky. V praktické části se zaměřím na hlavní mediální kampaň Armády České republiky z roku 2004, která je svým rozsahem a dopadem největší od roku 1918 vůbec. |
cs |
dc.format |
60 s, |
cs |
dc.format.extent |
5203016 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Armáda České republiky
|
cs |
dc.subject |
armáda
|
cs |
dc.subject |
Ozbrojené síly České republiky
|
cs |
dc.subject |
komunikace s veřejností
|
cs |
dc.subject |
prostředky marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Agentura pro nábor a profesionalizaci ozbrojených sil České republiky
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
výsluhový příspěvek
|
cs |
dc.subject |
rekrutační středisko
|
cs |
dc.subject |
vojenská posádka Radošov
|
cs |
dc.subject |
voják z povolání
|
cs |
dc.subject |
občanský zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
the Czech army
|
en |
dc.subject |
army
|
en |
dc.subject |
the Czech Armed forces
|
en |
dc.subject |
communication with civilian population
|
en |
dc.subject |
means of communication marketing
|
en |
dc.subject |
Agency for recruitment and army professionalization
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
service allowance
|
en |
dc.subject |
recruiting centre
|
en |
dc.subject |
garrison force Radošov
|
en |
dc.subject |
regular soldier
|
en |
dc.subject |
civilian employee
|
en |
dc.title |
"Propagace a mediální kampaň Armády ČR" |
cs |
dc.title.alternative |
"Promotion and media campaign of the Czech army" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The area of army promotion and communication with civilian population has both supporters and opponents. The army publicity is a new matter and commanders do not believe entirely in its positive results in view of possible restrictions concerning e.g. classified information prevention. In a theoretical part I want to pay an attention to relations and ways of communication, means of communication marketing and current presentation forms of the Czech army in public, particularly in condition of garrison force Radosov (below MTA Radosov). I will concentrate on the main tasks of marketing support strategy of the Czech Armed forces professionalization. In a practical part I focus on the main media campaign of the Czech army that has been the most significant one since 1918. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2686
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
E |
|