dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Machalová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T03:30:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T03:30:13Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13777
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Emoční inteligence v odborném vzdělávání" obsahuje dvě hlavní části. V první teoretické části je obsažen stručný teoretický pohled na emoční inteligenci, její vývoj a charakteristiku. Jsou uvedeny názory různých autorů na koncepci emoční inteligence a její význam v životě člověka, zvláště v pracovním procesu. V druhé analytické části práce je popsán výzkum provedený u pracovníků matričních úřadů ve Zlínském kraji v oblasti využití znalostí emoční inteligence v praxi. Závěr výzkumu odpovídá na otázky, zda se emoční inteligence dotýká práce matričních úřadů, jak je využívána v praxi matričních úřadů a zda je vhodné její začlenění do odborného vzdělávání. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
1869330 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Emoce
|
cs |
dc.subject |
inteligence
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
matriční úřady
|
cs |
dc.subject |
zvláštní odborná způsobilost
|
cs |
dc.subject |
Emotion
|
en |
dc.subject |
intelligence
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
registry office
|
en |
dc.subject |
special education
|
en |
dc.title |
Emoční inteligence v odborném vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
Emotional intelligence in special education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor final thesis "Emotional intelligence in special education" contains two main parts. The first part of the study contains a theoretical view on emotional inteligence, its development and characteristics. There are opinions of different authors on a conception of emotional intelligence and its importance in life, especially in a work process. The second analytic part of the study deals with a research made among employees of registry offices in the Zlin region. The research is focused on using the knowledge of emotional intelligence in practice. The result of the research answers questions whether register offices are in their work affected with emotional intelligence and how it is used in practice and whether it is convenient to embody it to specialised education. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14097
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
úředníci
|
cs |
local.subject |
místní správa
|
cs |
local.subject |
emoční inteligence
|
cs |
local.subject |
officials
|
en |
local.subject |
local government
|
en |
local.subject |
emotional intelligence
|
en |