Analýza zákazníků Hotelu Rusava
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vystrčilová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T03:12:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T03:12:52Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13753
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků Hotelu Rusava. Toto rekreační středisko spadá pod společnost Z-FIN, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části jsem prostudovala a vytkla související literaturu k danému tématu. V analytické části jsem k získání primárních údajů použila dotazník obsahující 9 otázek. Dotazník vyplňovali hosté hotelu. Dále jsem k dispozici dostala tabulku v Excelu s ubytovacími knihami posledních 3 let a jednotlivých měsíců, kterou jsem analyzovala. V závěru jsem navrhla řešení, které by mohla vést ke zvýšení počtu a spokojenosti zákazníků daného rekreačního střediska. |
cs |
dc.format |
56 s., 15 s. tab. příloh |
cs |
dc.format.extent |
14133836 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
analyzation
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků Hotelu Rusava |
cs |
dc.title.alternative |
Customers analysis of Hotel Rusava |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic of my bachelor thesis is to analyze customers of Hotel Rusava. This recreation center owns company Z-FIN, Inc. My thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, I studied and describe literature related to my topic. In the analytical part I evaluated a questionnaire containing 9 questions. The questionnaire was filled in by hotel guests. Also I analyzed accommodation books in the Excel with last 3 years and their separated months. In conclusion, I propose a solution that could lead to an increase in customer satisfaction with the recreation center. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13451
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-23 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account