Analýza zákazníků Hotelu Rusava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků Hotelu Rusava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Olga
dc.contributor.author Vystrčilová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:12:52Z
dc.date.available 2010-07-20T03:12:52Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13753
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků Hotelu Rusava. Toto rekreační středisko spadá pod společnost Z-FIN, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části jsem prostudovala a vytkla související literaturu k danému tématu. V analytické části jsem k získání primárních údajů použila dotazník obsahující 9 otázek. Dotazník vyplňovali hosté hotelu. Dále jsem k dispozici dostala tabulku v Excelu s ubytovacími knihami posledních 3 let a jednotlivých měsíců, kterou jsem analyzovala. V závěru jsem navrhla řešení, které by mohla vést ke zvýšení počtu a spokojenosti zákazníků daného rekreačního střediska. cs
dc.format 56 s., 15 s. tab. příloh cs
dc.format.extent 14133836 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject hotel cs
dc.subject služby cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject analyzation en
dc.subject questionnaire en
dc.subject hotel en
dc.subject services en
dc.subject customer en
dc.subject research en
dc.title Analýza zákazníků Hotelu Rusava cs
dc.title.alternative Customers analysis of Hotel Rusava en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated Topic of my bachelor thesis is to analyze customers of Hotel Rusava. This recreation center owns company Z-FIN, Inc. My thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, I studied and describe literature related to my topic. In the analytical part I evaluated a questionnaire containing 9 questions. The questionnaire was filled in by hotel guests. Also I analyzed accommodation books in the Excel with last 3 years and their separated months. In conclusion, I propose a solution that could lead to an increase in customer satisfaction with the recreation center. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13451
dc.date.assigned 2010-02-23
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
vystrčilová_2010_bp.pdf 13.47Mb PDF View/Open
vystrčilová_2010_vp.pdf 199.1Kb PDF View/Open
vystrčilová_2010_op.pdf 483.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account