Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Minerál ve Zlatých Horách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Riegelová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:45:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:45:20Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13712
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce, zaměřená na oblast cestovního ruchu a hotelnictví, je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Minerál. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na poznatky z oblastí cestovního ruchu a marketingu služeb hotelu. Ve druhé části je analyzován současný stav hotelu Minerál - analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, analýza zákazníka a konkurence. Dále byla provedena SWOT ana-lýza a dotazníkové šetření, na jejichž základě byl projekt zpracován. Základem projektu je návrh na vybudování bowling centra a návrh na novou propagaci. |
cs |
dc.format |
101 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3947406 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
hotel services
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Minerál ve Zlatých Horách |
cs |
dc.title.alternative |
A project for improvement of the competitiveness of the Hotel Mineral in Zlate Hory |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bussinov, Ivan |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis, which focuses on tourism and hotel industry, is the basis for a project to increa-se the competitiveness of the hotel Mineral. It is divided into theoretical and practical part. First part focuses on findings in the areas of tourism and hotel marketing services. Second part analyzes the current state of hotel Minerals - analysis instruments of the mar-keting mix, customer and competition analysis. Further, a SWOT analysis and the questi-onnaire on which the project was finished are included. The basis of this project is a propo-sal to build a bowling center and the proposal for a new promotion. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14915
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account