Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Oharková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:29:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:29:34Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13678
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu internetových stránek FITSHOP.CZ. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketingový mix, k jeho celkovému pochopení slouží zpracovaná charakteristika internetu a také poznatky z internetového marketingu. V úvodu praktické části je představena firma Cyklo s.r.o., která provozuje internetový obchod FITSHOP.CZ. Dále je zde provedena analýza marketingového mixu, konkurence a SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty nedostatky internetového obchodu FITSHOP.CZ a jsou zde navrhnuta patřičná doporučení. |
cs |
dc.format |
86 s., 2 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3052411 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing na Internetu
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
E-komerce
|
cs |
dc.subject |
Marketing on the Internet
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Internet advertising
|
en |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing mix analysis of the online store FITSHOP.CZ |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klein, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on marketing mix analysis of the online store FITSHOP.CZ. Thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part defines marketing mix on the Internet and also clarifies internet character-istics and internet marketing. The practical part describes company CYKLO s.r.o., which runs Fitshop.cz and contains analysis of marketing, competition analysis and SWOT analysis. There is also summary of fitshop.cz failings and recommendation for improvements. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16956
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account