Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Oharková, Pavla
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:29:34Z
dc.date.available 2010-07-20T02:29:34Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13678
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu internetových stránek FITSHOP.CZ. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketingový mix, k jeho celkovému pochopení slouží zpracovaná charakteristika internetu a také poznatky z internetového marketingu. V úvodu praktické části je představena firma Cyklo s.r.o., která provozuje internetový obchod FITSHOP.CZ. Dále je zde provedena analýza marketingového mixu, konkurence a SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty nedostatky internetového obchodu FITSHOP.CZ a jsou zde navrhnuta patřičná doporučení. cs
dc.format 86 s., 2 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 3052411 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing na Internetu cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Internetová reklama cs
dc.subject E-komerce cs
dc.subject Marketing on the Internet en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Internet advertising en
dc.subject E-commerce en
dc.title Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ cs
dc.title.alternative Marketing mix analysis of the online store FITSHOP.CZ en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Klein, Tomáš
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on marketing mix analysis of the online store FITSHOP.CZ. Thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part defines marketing mix on the Internet and also clarifies internet character-istics and internet marketing. The practical part describes company CYKLO s.r.o., which runs Fitshop.cz and contains analysis of marketing, competition analysis and SWOT analysis. There is also summary of fitshop.cz failings and recommendation for improvements. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16956
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
oharková_2010_bp.pdf 2.911Mb PDF View/Open
oharková_2010_vp.pdf 361.8Kb PDF View/Open
oharková_2010_op.zip 19.57Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account