dc.contributor.advisor |
Skácel, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Hladík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:19:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:19:11Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13659
|
|
dc.description.abstract |
Tato závěrečná práce řeší návrh a následné použití POP materiálů ve specializovaných prodejnách jako jsou obchody s freestylovou a streatwearovou módou. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako merchandising, branding a rozsáhleji řeší problematiku, použití a funkci POP materiálů a v neposlední řadě také situaci na českém trhu. Praktická část je věnována analýzám použitelnosti POP materiálů ve specializovaných prodejnách a SWOT analýze. Za další popisuje prezentaci jednotlivých návrhů POP materiálů včetně technic-kých parametrů. POP jsou navrženy dle požadavků jak od prodejců tak od zadavatele tak aby odpovídali správným aspektům pro tvorbu POP materiálů a to funkce, unikátnost, cena a atraktivnost. |
cs |
dc.format |
55 |
cs |
dc.format.extent |
5940543 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
POP
|
cs |
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
stojan
|
cs |
dc.subject |
oděvy
|
cs |
dc.subject |
freestyle
|
cs |
dc.subject |
streatwear
|
cs |
dc.subject |
prodejny
|
cs |
dc.subject |
POP
|
en |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
rack
|
en |
dc.subject |
clothing
|
en |
dc.subject |
freestyle
|
en |
dc.subject |
streatwear
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
shop
|
en |
dc.title |
Sada P.O.P. materiálů pro konkrétní společnost |
cs |
dc.title.alternative |
Set of P.O.P. materials for concrete company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Urban, Filip |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachalor's thesis solves the design and subsequent use of POP materials in speciali-zed stores such as shops with streatwear and freestyle fashion. The theoretical part ex-plain the concepts such as merchandising, branding and comprehensively address the issue, use and functionality of POP materials and last but not least, the situation on the Czech market. The practical part is devoted to analyzing the applicability of POP materials in specialized stores and SWOT analysis. For another, the presentation describes the various designs of POP materials, including technical specifications. POP are designed according to the requirements of vendors and the sponsor to suit the right aspects of the creation of POP materials, functionality, uniqueness, price, and attractiveness. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - 3D design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - 3D Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
17126
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|