Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Pechalová, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:15:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:15:44Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13655
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je vypracována pro Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s., která se věnuje zlepšování podmínek práce v neziskovém sektoru na území města, a také se snaží o zlepšení zdraví a kvality života obyvatelstva hlavně ve vsetínském regionu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii, pomocí které se zvýší návštěvnost jí organizovaných akcí a tím také povědomí o společnosti. Nutnou součástí práce je dotazníkový průzkum mezi veřejností, který slouží ke zjištění současného povědomí veřejnosti o jednotlivých akcích. Na základě těchto výsledků je navržen projekt sloužící k naplnění cíle této diplomové práce. V závěru práce je projekt podroben rizikové, nákladové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
92 s. , 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2141007 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
návštěvnost
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
attendance
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of useage of marketing comunication to increase number of visitors on actions organized by Společnost pro komunitní práci Vsetín, o.p.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is elaborated for Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s. which is dedicated to the improvement labour conditions in the town's non-profit sector as well as the improvement of health and quality of life of the region's population. The main objective of the thesis is to propose a communication strategy that would contribute to an increased number of visitors coming to actions that are organized by the company. Other objective is to intensify the public awareness of the organization. An essential part of the thesis is a questionnaire that is designed to determine the level of the public awareness. Based on its results, I propose a project that should achieve the goal of the thesis. At the end of the thesis I have analysed the risks, costs and time conditions of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14777
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account