Uplatnění sociální pedagogiky a psychologie při řízení strážníků městských policií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uplatnění sociální pedagogiky a psychologie při řízení strážníků městských policií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balík, Stanislav
dc.contributor.author Broza, Lubomír
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:15:20Z
dc.date.available 2010-07-20T02:15:20Z
dc.date.issued 2010-03-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13654
dc.description.abstract Diplomová práce na téma ?Uplatnění sociální pedagogiky a psychologie při řízení strážníků městských policií? pojednává o možnostech ovlivňování, motivování, a usměrňování strážníků městských policií. První část je zaměřena na teoretické definice sociální pedagogiky, druhá část je zaměřena na teoretické definice psychologie. Třetí část je věnována sociálně-psychologickému výcviku s konkrétními příklady z průzkumu, který jsem provedl mezi strážníky vybraných městských policií, kde jsem v praxi ověřil prostředky sociální pedagogiky a psychologie při výkladu a řešení krizových situací. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 489472 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject porozumění cs
dc.subject interakce cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject motivace cs
dc.subject sociální učení cs
dc.subject řízení cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject aktivní sociální učení cs
dc.subject sociálně-psychologický výcvik cs
dc.subject Communication en
dc.subject understanding en
dc.subject interaction en
dc.subject environment en
dc.subject motivation en
dc.subject social learning en
dc.subject management en
dc.subject personality en
dc.subject aktive social learning en
dc.subject socio-psychological training en
dc.title Uplatnění sociální pedagogiky a psychologie při řízení strážníků městských policií cs
dc.title.alternative Application of social pedagogy and psychology in the management of municipal police officers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2010-05-13
dc.description.abstract-translated Diploma thesis on the social application of pedagogy and psychology in the management of urban police officers is about how to influence, motivate, and guide the city police officers. The first part is focused on the theoretical definition of social pedagogy, the second part focuses on the theoretical definition of psychology. The third part is devoted to the socio-psychological training with specific examples from the survey that I conducted among selected urban police officers, where I determined in practice means of social pedagogy and psychology in the interpretation and resolution of crisis situations. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16593
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade B
local.subject městská policie cs
local.subject profesní kompetence cs
local.subject psychická zátěž cs
local.subject krizová komunikace cs
local.subject urban police en
local.subject vocational qualifications en
local.subject mental strain en
local.subject crisis communication en


Files in this item

Files Size Format View
broza_2010_dp.pdf 478Kb PDF View/Open
broza_2010_vp.doc 28Kb Microsoft Word View/Open
broza_2010_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account