dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Somr, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:12:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:12:43Z |
|
dc.date.issued |
2010-03-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13647
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce ,,Agresivita a šikana u školní mládeže? popisuje současnou problematiku tohoto negativního chování, zvláště nejvíce ohrožené skupiny, a to dětí mládeže v naší společnosti, seznamuje s možnými riziky a úskalími. Dále poukazuje na možné druhy prevencí, na příčiny vzniku šikany mládeže. Tato práce má upozornit na možnosti pomoci obětem šikany, boje proti šikaně a s tím spojenou i legislativu. V práci je zdůrazňován velký vliv rodiny a školy na výchovu dětí a mládeže hlavně v období růstu a dospívání, kdy jsou naše děti nejvíce ohroženy sociálně patologickými jevy. V diplomové práci je poukazováno na míru zkušeností a praxe dětí s šikanou a nastíněn obraz této problematiky v naší společnosti . |
cs |
dc.format |
96 s. |
cs |
dc.format.extent |
714214 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Agrese
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
pomoc
|
cs |
dc.subject |
Aggression
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
assistance
|
en |
dc.title |
Agresivita a šikana u školní mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
Aggression and bullying in school children |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2010-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma work ,,Aggression and bullying in school children? describes the current issue of negative behavior, particularly the most vulnerable groups, children and youth in our society, familiar with the potential risks and pitfalls. Also points to the possible modes of prevention, the causes of bullying youth. This work is to highlight the help available to victims of bullying, anti-bullying and the resulting legislation as well. The work emphasized the strong influence of family and school education for children and young people especially in times of growth and adolescence, when our children are most vulnerable socially pathological phenomena. The thesis is referred-to measure the experience and practice of children with bullying and outlined the picture of the problem in our society. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
16894
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
prevence šikany
|
cs |
local.subject |
násilí ve škole
|
cs |
local.subject |
bullying prevention
|
en |
local.subject |
school violence
|
en |