dc.contributor.advisor |
Olejníček, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Smetana, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:48:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T17:48:24Z |
|
dc.date.issued |
2005-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1362
|
|
dc.description.abstract |
Rozvoj demokracie v naší společnosti se promítl i do vězeňství. Novou koncepcí zaměřenou na humanizaci výkonu trestu odnětí svobody a individuálním přístupem odborných zaměstnanců vězeňského systému je naplňováno důsledné dodržování lidských práv a svobod. Změny v sociální oblasti přinesly snížení sociální stability a vzrůstající kriminalitu. Z jedné strany tedy je třeba společnost před pachateli trestných činů ochránit jejich izolací. Z druhé strany je nutné vhodným působením při naplňování výkonu trestu vytvořit takové podmínky, které by směřovaly odsouzené po návratu z výkonu trestu k vedení plnohodnotného způsobu života. Výsledky mé práce potvrzují, jak velký význam má rodina, výchova, vzdělání, práce a vůle společnosti jako celku tento negativní stav změnit. |
cs |
dc.format |
60 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
834062 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Edukace - výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
odsouzený
|
cs |
dc.subject |
výkon trestu odnětí svobody
|
cs |
dc.subject |
věznice
|
cs |
dc.subject |
vězeňská zařízení
|
cs |
dc.subject |
práce
|
cs |
dc.subject |
pracovní zařazování odsouzených
|
cs |
dc.subject |
nezaměstnanost
|
cs |
dc.subject |
programy zacházení
|
cs |
dc.subject |
aktivity programu zacházení
|
cs |
dc.subject |
specialisté
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
convict
|
en |
dc.subject |
imprisonment
|
en |
dc.subject |
prison
|
en |
dc.subject |
prison institution
|
en |
dc.subject |
work
|
en |
dc.subject |
employment
|
en |
dc.subject |
assignment of convicts to work
|
en |
dc.subject |
unemployment
|
en |
dc.subject |
treatment programs
|
en |
dc.subject |
activities of treatment programs
|
en |
dc.subject |
specialists
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující edukační proces vězněných osob |
cs |
dc.title.alternative |
Factors affecting the educational process of convicted persons |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Radvan, Eduard |
|
dc.date.accepted |
2006-01-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Development of democracy in our society has also been projecting into the penitentiary system. By means of the new concept, focused on humanisation of imprisonment and individual approach of the prison staff, consistent observance of human rights and liberties has been met. Changes in social area have brought decreasing social stability and increasing criminality. On one hand, it is necessary to protect community before offenders by means of their isolation. On the other hand, through proper instrumentality in the course of imprisonment it is also necessary to create such conditions that would direct convicts to live life of a law-abiding citizen after they are released. Findings of this thesis confirm how great significance have family, education, upbringing, employment and will of the community as a whole to change this negative situation. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2407
|
|
dc.date.assigned |
2004-12-17 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
penitenciární pedagogika
|
cs |
local.subject |
penal pedagogy
|
en |