Projekt zvýšení propagace neziskové organizace Poniklec SZOPK
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Gardianová, Katarína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T01:23:28Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T01:23:28Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13540
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je rozdělená na tři základní časti. Teoretická část přibližuje problematiku neziskového sektoru se zřetelem na soukromé neziskové organizace. Jádro první části se zabývá marketingovou komunikací, možnostmi propagace mimovládních organizací a analytickými nástroji využitelnými při zkoumání současného stavu marketingových aktivit. Praktická část představuje organizaci SEV Poniklec SZOPK a analyzuje aktuální stav její komunikační politiky pomocí marketingových průzkumu a swot analýzy. Závěry analýz slouží jako podklad k návrhu projektu pro zvýšení propagace střediska. |
cs |
dc.format |
93 s., 17 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1520786 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
sl |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
environmentální výchova
|
cs |
dc.subject |
imidž
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení propagace neziskové organizace Poniklec SZOPK |
cs |
dc.title.alternative |
Project of increasing propagation of non-profit organization Poniklec SZOPK |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is divided into three main parts. The theoretical part is focused on the non - profit sector regarding to private non - profit organizations. The core of this part is concerning on marketing communication, possibilities of propagation and analytical instruments that can be helpful to research actual level of marketing activities in organization. Practical part introduces SEV Poniklec SZOPK and analyses the current condition of individual parts of communication mix with different method of marketing research and swot analysis. The conclusions of the practical part are used as the foundations for the project aimed to raise the propagation in region. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14745
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account