dc.contributor.advisor |
Balík, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Šenkyplová, Stanislava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T01:22:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T01:22:10Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13536
|
|
dc.description.abstract |
Vedoucí pracovník je "duše" celé organizace. Jeho vliv se prolíná nejenom všemi profesemi svých podřízených, ale i celým řídícím systémem a chodem organizace. Proto je nezbytné, aby vedoucí pracovník splňoval určitá kritéria jak osobnostní, tak i ve vědomostní sféře. Myslím si, že sociální trénink pomáhá rozvíjet jeho rozhled. Významně přispívá k lepší orientaci v problémových situacích. Pomáhá řešit konfliktní situace a mezilidské vztahy, a tudíž vede k dobrému klimatu na pracovišti, což je velmi žádoucí. |
cs |
dc.format |
45 s., 10 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1258581 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální trénink
|
cs |
dc.subject |
sociální učení
|
cs |
dc.subject |
aktivní sociální učení
|
cs |
dc.subject |
sociální učení programové
|
cs |
dc.subject |
sociálně psychologický výcvik
|
cs |
dc.subject |
asertivní a konstruktivní jednání
|
cs |
dc.subject |
Social training
|
en |
dc.subject |
social learning
|
en |
dc.subject |
active social learning
|
en |
dc.subject |
social programmatic learning
|
en |
dc.subject |
social psychological training
|
en |
dc.subject |
assertive and constructive action
|
en |
dc.title |
Předpoklady pro efektivní vedení lidí |
cs |
dc.title.alternative |
The suppositions for the efficient lead of people |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šigut, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The boss in our work is ?the soul? of the whole organizacion. His influence penetrates not only by all the problesisions of his inferiors but the whole systém and the operacion of organizacion are very important. I tis necessary the boss in work meets the definite kriteria in the personality and the cognizacion spere. I think the social practise helps to cultivate horizont. Prominently the social practise contributes for the Berger orientation in the problem situacions. The boss in work helps to solve the conflikt situations and the interpersonal relations sand leads to good of clime in the workplace. It is the most important. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17397
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
manažerské dovednosti
|
cs |
local.subject |
profesní růst
|
cs |
local.subject |
management skills
|
en |
local.subject |
vocational increase
|
en |