Čerpání finančních prostředků z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Čerpání finančních prostředků z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wokoun, René
dc.contributor.author Novotná, Denisa
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:03:38Z
dc.date.available 2010-07-20T01:03:38Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13497
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na možnosti čerpání finančních prostředků z fondů EU a návrh žádosti o dotaci z těchto fondů. V praktické části jsem se zaměřila na pojmy jako je regionální politika, fondy EU v programovacím období 2007-2013. Charakterizovala jsem jednotlivé fondy EU a popsala jednotlivé operační programy EU v ČR. Pro tyto operační programy jsou charakteristické jejich prioritní osy a oblasti podpory. Taktéž Operační program Vzdělávání pro konkuren-ceschopnost tyto prioritní osy a oblasti podpory obsahuje. Podrobnější popis naleznete v kapitole č. 2. Z praktického pohledu jsem popsala a seznámila čtenáře s projekty realizovanými na území města Havířova v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost (dále jen "OP VK'q) , jedná se o E-Grow, Stejná šance a DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) pro Havířov. Teoretická část práce je zaměřena na vlastní žádost o grant z fondů EU. Konkrétnější z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, který je v současnosti jeden z nejrozšířenějších a nejznámějších programů. Žádost reaguje na skutečnou výzvu vyhlá-šenou Moravskoslezským krajem v minulém roce. Výzva je určena pro Prioritní osu 1, Oblast podpory 1.1 - Zvyšování kvality ve vzdělání. Jako žadatele projektu jsem zvolila Základní školou Žákovskou v Havířově - Městě, popsala projekt, který by chtěla uskuteč-nit, stanovila klíčové aktivity a harmonogram, sestavila realizační tým projektu a především jeho rozpočet, který je součástí přílohy. V závěru jsem vyjmenovala a posoudila subjekty žádající o dotaci z OP VK a navrhla možnosti zlepšení čerpání finančních prostředků z OP VK. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 1661209 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Regionální politika cs
dc.subject Fondy EU cs
dc.subject operační programy cs
dc.subject OP VK cs
dc.subject žádost o dotaci cs
dc.subject Subjekty žádající o dotaci cs
dc.subject Regional policy en
dc.subject EU funds en
dc.subject operational programs en
dc.subject OP EC en
dc.subject the grant applica-tion en
dc.subject the entity applying for a grant en
dc.title Čerpání finančních prostředků z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost cs
dc.title.alternative Drawing financial funds from the Operational Program Education for Competitiveness en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Almáš, Vladan
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the possibility of drawing money from EU funds and design applications for grants from these funds. In the practical part, I focused on concepts such as regional policy, EU funds the programming period 2007-2013. I characterized the various EU funds and detailed the EU operational programs in the country. For these operational programs are characterized by their priority axes and areas of support. Also Operational Programme Education for Competitiveness these priority axes and areas of support include. A more detailed descrip-tion, see No. 2 From a practical point of view I described and the reader acquainted with the projects im-plemented in the territory in or register under the Operational Programme Education for Competitiveness (hereafter "OP EC'q), is an E-Grow, the same chances and FTT (further teacher training) for Havirov. The theoretical part is aimed at his own request for a grant from EU funds. More specific from the Operational Programme Education for Competitiveness, which is currently one of the most famous and programs. The request responds to the real challenge renowned Mo-ravian region in the past year. The challenge is for the Priority Axis 1, area of support 1.1 - Improving the quality of education. As the applicant's project, I opted for a primary school pupil in Havirov - city, described the project, which would like to make, establish key ac-tivities and a schedule drawn up a project implementation team and especially its budget, which is part of the Annex. In the end I have listed and examined the bodies applying for grants from the OP EC and propose ways of improving utilization of funds from the OP EC. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/178 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 15797
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
novotná_2010_dp.pdf 1.584Mb PDF View/Open
novotná_2010_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
novotná_2010_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account