Komunikační strategie města Odry
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Popov, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:41:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T17:41:31Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1348
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem práce je analýza současných komunikačních metod a prostředků, jejich zhodno-cení, nalezení a doporučení dalších možných metod k realizaci, včetně předložení návrhu zavedení nových prostředků komunikace a zároveň i ekonomické zhodnocení realizace a možných dopadů do rozpočtu města.Téma diplomové práce vychází z potřeb a zájmu města a zároveň i z vlastního zájmu, jak nejlépe pomoci městu k zlepšení informovanosti občanů a okolí i ve vztahu ke skutečnosti, že statutární město ODRY je nově vzniklou samosprávnou oblastí, zahrnující město, osady a obce v přímé působnosti a další samostatné obce a města v rozšířené působnosti. |
cs |
dc.format |
82 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3024923 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Corporate design
|
cs |
dc.subject |
design manuál
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
cs |
dc.subject |
corporate communications
|
cs |
dc.subject |
Corporate design
|
en |
dc.subject |
design manual
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie města Odry |
cs |
dc.title.alternative |
Communications Strategy of Odry city |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theme of this work is an analyse of present communication's methods and instruments their influence and finding and reference by other possible methods to realization including con-cept submitting implementation of new communication instruments and at once economic realization review and possible impacts to town budget.The theme of master thesis is appearing from needs and interests of the town and at once self-interest as best we could help the town to improvement of citizens and corporate awareness and environs and considering the reality that town ODRY is new- originated municipality involving city, villages and corporations with direct competence and other independent communities and towns. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2786
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account