dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Dočkalová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:55:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:55:27Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13486
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je nalézt aspekty, které ovlivňují stávající a potenciální sponzory Kontaktního centra pro drogově závislé v Prostějově. V teoretické části je rozebrán problém s negativním imagem protidrogovývh center u veřejnosti. Dále teorie obsahuje poznatky o fundraisingu a možnostech PR. V praktické části jsou pak konkrétní PR aktivity centra analyzovány. Výsledky průzkumu identifikují záměry existujících sponzorských vztahů firem v regionu a všechny aspekty (postoje,motivy,názory), které se pojí s podporou Kontaktního centra v Prostějově. Podle výsledků autorka v závěru práce uvádí návrh vhodné komunikace. |
cs |
dc.format |
52 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2970713 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nestátní nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
kontaktní centrum
|
cs |
dc.subject |
drogy
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní sponzoring
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
non-governmental organization
|
en |
dc.subject |
drop-in centre
|
en |
dc.subject |
drugs
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate sponsorship
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
PR aktivity Sdružení Podané ruce,o.s. |
cs |
dc.title.alternative |
PR activities of Sdružení podané ruce,o.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to find out aspect, that affect current and potential corporate sponsors of Drop-in Centre for Drug Addicts in Prostějov. The theoretical part of the thesis describes a problem with negative image of anti-drug centres. Theory also includes knowledge about fundraising and PR possibilities. Then particular PR activities are interpreted in the analytic part. The results of the survey identify existing companies' sponsorship intentions and all the aspect (attitude, motive, opinion)that are connected with subvention of Drop-in Centre in Prostějov. According to the outcome,the author of this work mentions suggestion to suitable communication of Drop-in centre. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13607
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|