PR aktivity Sdružení Podané ruce,o.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR aktivity Sdružení Podané ruce,o.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Dočkalová, Pavlína
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:55:27Z
dc.date.available 2010-07-20T00:55:27Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13486
dc.description.abstract Cílem této práce je nalézt aspekty, které ovlivňují stávající a potenciální sponzory Kontaktního centra pro drogově závislé v Prostějově. V teoretické části je rozebrán problém s negativním imagem protidrogovývh center u veřejnosti. Dále teorie obsahuje poznatky o fundraisingu a možnostech PR. V praktické části jsou pak konkrétní PR aktivity centra analyzovány. Výsledky průzkumu identifikují záměry existujících sponzorských vztahů firem v regionu a všechny aspekty (postoje,motivy,názory), které se pojí s podporou Kontaktního centra v Prostějově. Podle výsledků autorka v závěru práce uvádí návrh vhodné komunikace. cs
dc.format 52 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2970713 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nestátní nezisková organizace cs
dc.subject kontaktní centrum cs
dc.subject drogy cs
dc.subject image cs
dc.subject firemní sponzoring cs
dc.subject public relations cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject non-governmental organization en
dc.subject drop-in centre en
dc.subject drugs en
dc.subject image en
dc.subject corporate sponsorship en
dc.subject public relations en
dc.subject communication en
dc.title PR aktivity Sdružení Podané ruce,o.s. cs
dc.title.alternative PR activities of Sdružení podané ruce,o.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to find out aspect, that affect current and potential corporate sponsors of Drop-in Centre for Drug Addicts in Prostějov. The theoretical part of the thesis describes a problem with negative image of anti-drug centres. Theory also includes knowledge about fundraising and PR possibilities. Then particular PR activities are interpreted in the analytic part. The results of the survey identify existing companies' sponsorship intentions and all the aspect (attitude, motive, opinion)that are connected with subvention of Drop-in Centre in Prostějov. According to the outcome,the author of this work mentions suggestion to suitable communication of Drop-in centre. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13607
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dočkalová_2010_bp.pdf 2.833Mb PDF View/Open
dočkalová_2010_vp.pdf 50.55Kb PDF View/Open
dočkalová_2010_op.pdf 53.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account