dc.contributor.advisor |
Dusíková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Barglová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:52:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:52:45Z |
|
dc.date.issued |
2009-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13479
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o syndromu ADHD a teoretických poznatcích. Popisuje možnost integrace dětí do běžného typu škol, reedukační metody a individuální vzdělávací plán. Se syndromem ADHD jsou spojené poruchy chování, specifické poruchy učení a narušená komunikační schopnost. Pro integraci dětí se syndromem ADHD je nutné o těchto poruchách vědět. Zmíněné poruchy jsou v bakalářské práci stručně popsány. |
cs |
dc.format |
40 s. |
cs |
dc.format.extent |
352613 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Syndrom ADHD
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
narušená komunikační schopnost
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
ADHD syndrome
|
en |
dc.subject |
behaviour disorders
|
en |
dc.subject |
specific learning disorders
|
en |
dc.subject |
disruption of communication on skills
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
rectification
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.title |
Děti se syndromem ADHD a jejich integrace do školního kolektivu |
cs |
dc.title.alternative |
Children with syndrome ADHD and their integration to the school collective |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2010-01-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses about ADHD syndrome and the theoretical knowledge, describes the posibility of children?s integration to common schools, remedial approaches and the individual educational plan. With ADHD syndrome are connected the behaviour disorders, the specific learing disorders and the disruption of communication on skills. In order to integrate these ADHD children we have to known these disorders. This bachelor thesis briefly describes the above mentioned disorders. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
13790
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
lehká mozková dysfunkce
|
cs |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |